جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
خانم نظری پور

حوزه/ مسئول امور بانوان اداره کل تبلیغات اسلامی استان قزوین گفت: نقش بانوان در تولید اقلام بهداشتی مورد نیاز بیماران کرونایی، کادر درمانی و شهروندان در مقابله با ویروس منحوس کرونا بی بدیل است.

خانم بتول نظری پور در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در قزوین، ضمن تبریک اعیاد شعبانیه، گفت: نقش بانوان در تولید اقلام بهداشتی موردنیاز بیماران کرونایی، کادر درمانی و شهروندان در مقابله با ویروس منحوس کرونا بی بدیل است.

مسئول امور بانوان اداره کل تبلیغات اسلامی استان قزوین عنوان کرد: نقش تأثیرگذار بانوان استان در پیروزی انقلاب اسلامی، هشت سال دفاع مقدس و سال های بعد از جنگ در عرصه های سیاسی، اجتماعی، فرهنگی، اقتصادی و بهداشتی بر کسی پوشیده نیست.

وی ادامه داد: بانوان با تأسی از دوران هشت سال دفاع مقدس تمام توان خود را در طبق اخلاص گذاشته اند و یک بار دیگر با عزمی راسخ به میدان جهاد آمده اند.

نظری پور با اشاره به اینکه مجاهدت های بانوان در گوشه و کنار استان در مبارزه با کرونا محسوس بوده، بیان کرد: وقتی مسئله کمبود ماسک، دستکش و لباس های پزشکی مطرح شد، در جای جای استان بانوان پای کار آمدند و علاوه بر تولید ماسک های موردنیاز نسبت به توزیع آنها اقدام کردند.

وی با اشاره به فعالیت های خوب بانوان در فضای مجازی، افزود: برای مقابله با کرونا، فضای مجازی از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است و بانوان استان قزوین می‌توانند با انتشار نکات آموزشی مفید، سطح آگاهی مردم را در این زمینه بالا ببرند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha