پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
دکتر قدیر

حوزه/ کادر بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی قم، در بحران کرونا، مجاهدانه به عرصه آمده و در عرصه غربالگری، بهداشت روان و محیط و مراقبت های بهداشتی سنگ تمام گذاشته و نشان دادند که استان قم، از نیروهای حرفه ای و کارآمد برخوردار است.

به گزارش خبرگزاری حوزه، دکتر قدیر رئیس دانشگاه علوم پزشکی قم در پیام تبریکی به مناسبت روز جهانی بهداشت آورده است: روز هفتم آوریل  به عنوان روز جهانی بهداشت نامگذاری شده که فرصت مناسبی برای قدردانی از زحمات و تلاش های عزیزان و ایثارگران این عرصه است که با تمام وجود در راستای خدمات رسانی به جامعه تلاش می کنند.

امسال روز جهانی بهداشت، با شیوع ویروس کرونا در جهان مصادف شده است که همین امر اهتمام و توجه ما را به موضوع بهداشت لحظه به لحظه بیشتر کرده و حساسیت این موضوع مهم بیشتر نمایان می شود.

کادر بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی قم، در بحران کرونا، مجاهدانه به عرصه آمده و در عرصه غربالگری، بهداشت روان و محیط و مراقبت های بهداشتی سنگ تمام گذاشته و نشان دادند که استان قم، از نیروهای حرفه ای و کارآمد برخوردار است.

توجه به بهداشت امر ضروری و مهمی است که دین مبین اسلام نیز بر آن تاکید دارد و استان قم به عنوان الگویی در این عرصه می تواند سهم بسزایی در ارتقا پروتکل های بهداشتی داشته باشد.

اینجانب ضمن تبریک هفتم آوریل روز جهانی بهداشت، به همه سخت کوشان عرصه بهداشت،  سلامتی و تندرستی را از خداوند متعال برایشان آرزومندم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha