یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
مدافعین سلامت

حوزه/ رئیس شورای شهر قم با قدردانی از زحمات کادر درمانی، مسئولان، خیران و طلاب جهادی در مقابله با ویروس کرونا گفت: نام‌گذاری خیابانی به نام شهدای مدافع سلامت در قم قدردانی کوچکی از زحمات آنان است.

به گزارش خبرگزاری حوزه، عبدالله جلالی رئیس شورای شهر قم در صد و سی و نهمین جلسه رسمی و علنی که به‌صورت آنلاین از شورای شهر قم پخش شد با اشاره به شرایط ایجاد شده در کشور و استان قم اظهار داشت: مدیریت شهری از همه کسانی که برای مبارزه با ویروس کرونا به میدان آمده‌اند تشکر ویژه‌ای دارد.

وی با تأکید بر تأمین سلامت جامعه با حفظ قرنطینه خانگی افزود: کادر درمانی، مسئولان، خیران، طلاب جهادی و همه مردم در حال تلاش برای کنترل این بیماری بوده و امیدواریم با رعایت قرنطینه خانگی هر چه سریع‌تر دوران اپیدمی این بیماری به پایان رسد.

رئیس شورای شهر قم نام‌گذاری خیابانی را به نام شهدای مدافع سلامت قدردانی کوچکی از زحمات آنان خواند و عنوان کرد: با توجه به تصمیمات کمیسیون فرهنگی برای کادر درمانی که در این دوران مظلومانه فوت شده و مراسم بزرگداشتی نیز برگزار نشده یادبودی تعریف خواهد شد و امیدواریم زحمات آن‌ها را جبران کنیم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha