شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
نشست

حوزه/ سازمان نظام روانشناسی و مشاوره شورای استان با همکاری تیم سحر معاونت امور جوانان جمعیت هلال احمر قم اقدام به ارائه خدمات روانشناختی به مردم می کند.

به گزارش خبرگزاری حوزه، معاون امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم اظهار کرد: روانشناسان و مشاوران داوطلب در قم ضمن مشاوره تلفنی خدمات روانشناختی به مردم ارائه می کنند.

محمد مصباحی افزود: در این راستا نشست مشترکی در دفتر سازمان نظام روانشناسی شورای استان قم برای همکاری با تیم مداخلات روانی و اجتماعی هلال احمر (سحر) برگزار شد.

وی تصریح کرد: در این نشست، از اهمیت مدیریت روانشناسان و مشاوران در راستای مشاوره تلفنی و مداخلات روانشناختی در ستاد بحران کرونا گفتگو و رایزنی شد.

وی در خصوص مصوبات این نشست گفت: در این جلسه مقرر شد، فراخوان روانشناسان داوطلب برای ارائه خدمات روان شناختی به عموم مردم انجام شد، همچنین با توجه به عدم امکان مشاوره های روانشناختی حضوری به دلیل پیشگیری از ابتلا به کرونا، قرار شد مشاوره ها بصورت تلفنی انجام شود.

معاون امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم بیان کرد: همچنین  در این نشست، قرار بر این شد که در دو حوزه کودک و نوجوان (بازی درمانی، مشاوره تحصیلی) و خانواده (زوج درمانی، پیش از ازدواج و اختلالات خلقی و…) فعالیت هایی صورت بگیرد.

وی با اشاره به اینکه این جلسه در راستای مصوبات کمیته بازتوانی و حمایت های روانی اداره کل مدیریت بحران انجام شد، افزود: در فراخوان اولیه تعداد ۲۷ روانشناس و مشاوره در حوزه کودک و نوجوان و ۲۲ روانشناس و مشاور در حوزه خانواده اعلام همکاری کردند.

مصباحی خاطرنشان کرد: امید است با توجه به اهمیت مباحث روانشناختی پس از شیوع بیماری کرونا و اطلاع رسانی در روزهای آتی شمار بیشتری از روانشناسان استان قم به این طرح بپیوندند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha