سه‌شنبه ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۸ شوال ۱۴۴۵ | May 7, 2024
کد خبر: 894670
۱۹ فروردین ۱۳۹۹ - ۱۴:۵۶
جلسه توجیهی کادر درمانی

حوزه/ در جلسه توجیهی کادر درمانی دانشکده بهداشت شهرستان دامغان مقرر شد تیم های جهادی طلاب در بخش های همیار بیمار، تدارکات و غسالخانه در بیمارستان ولایت دامغان مشغول به فعالیت شوند.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از سمنان، جلسه توجیهی کادر درمانی دانشکده بهداشت شهرستان دامغان، با حضور مدیر حوزه علمیه استان سمنان و جمعی از طلاب برادر و خواهر برگزار گردید و مقرر شد که تیم های جهادی طلاب در بخش های همیار بیمار، تدارکات و غسالخانه در بیمارستان ولایت دامغان مشغول به فعالیت شوند.

در این جلسه بعد از صحبت های دکتر موحدی در خصوص آشنایی با  ویروس  کرونا و راه های انتقال آن و همچنین آموزش محافظت از وسایل شخصی مانند گان و استفاده از مواد ضد عفونی کننده توسط دکتر قدس. مطرح گردید که با همکاری گروهی و کمک الهی قطعا کرونا شکست پذیر خواهد بود.

همچنین حجت الاسلام و المسلمین محمد حسن رستمیان، مدیر حوزه علمیه استان سمنان، پس از تشکر از کادر درمانی و زحمات تیم پزشکی تاکید کرد: امروز طلاب موظف اند آموزه های دینی را در جامعه عملی کنند و با انجام فعالیت های جهادی و کمک به بیماران و کادر درمانی در تحقق این مهم گام بردارند.

وی اضافه کرد: گروه های جهادی طلاب دامغان از روزهای ابتدایی شیوع ویروس کرونا با همکاری شهرداری مشغول به ضدعفونی کردن معابر عمومی بوده اند و از امروز نیز علاوه بر آن با موافقت دکتر محمدی ریاست محترم بیمارستان ولایت ،به کمک کادر و بیماران کرونایی می شتابند.

خبرنگار: محمد مهدی کاشفی

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha