پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
حجت الاسلام علی مرادی

حوزه/ امام جمعه شهرستان بیجار با تاکید بر این که کادر درمان ایثارگرانه در خط مقدم مبارزه با کرونا ایستاده اند، گفت: از روزی که بیماری کرونا در کشور شیوع پیدا کرد شاهد حضور گروه های جهادی در سطح استان کردستان و شهرستانهای تابعه بودیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در استان کردستان، حجت الاسلام علی مرادی، صبح امروز در دیدار جمعی از کادر درمانی شهرستان بیجار اظهار داشت: قریب دو ماه است که شما عزیزان در عرصه درمان و بهداشت ایثارگرانه حضور دارید و این عملی ارزشمند، انسانی و اسلامی است.

امام جمعه شهرستان بیجار گفت: بی شک هیچ تفاوتی نمی توان بین شما و رزمندگان هشت سال دفاع مقدس نیست؛ رزمندگان هشت سال در مقابل دشمن بعثی و تا دندان مسلح ایستادند و امروز شما هم در مقابل دشمنی ایستاده اید که کم از عمال بعثی و دشمنان این ملت و نظام ندارد.

این استاد حوزوی با تاکید بر اینکه باید کادر درمانی در این مبارزه با دست پر و تمام امکانات در مقابل بیماری کرونا قرار بگیرد، عنوان کرد: امروز باید دولت در همه زمینه ها کادر درمانی را حمایت کند، زیرا این عزیزان در خط مقدم مبارزه به این بیماری و ویروس منحوس هستند.

حجت الاسلام مرادی در ادامه سخنان خود با انتقاد از بی توجهی برخی از شهروندان به وضعیت کنونی جامعه، افزود: مردم چند هفته ای انصافا بحث «در خانه ماندن» را به خوبی رعایت کردند، ولی از پانزدهم فروردین به تدریج شاهد خروج مردم از منازل و نیز افزایش ترافیک در سطح شهر هستیم که بی شک این عملکرد جامعه می تواند باعث اوج گیری مجدد کرونا در استان کردستان و شهرستان شود.

امام جمعه شهرستان بیجار بیان کرد: با وجود اینکه میزان شیوع و گسترش این بیماری در کشور به صورت ناگهانی بود، ولی رشادت و نوع دوستی کادر درمانی در سراسر کشور توانست مقابل این بیماری به خوبی مقاومت کند و بی شک اگر این مقاومت صورت نمی گرفت، سرنوشت کشورهایی همانند ایتالیا و اسپانیا در انتظار همه ما بود.

وی در ادامه افزود: بی شک این بیماری زود یا دیر از این جامعه رخت بر خواهد بست، ولی از وزارت بهداشت درخواست داریم که توجه بیشتری به وضعیت استانهای دورافتاده همانند کردستان داشته باشد.

حجت الاسلام مرادی با تقدیر از خدمات سپاه و ارتش در بحث مبارزه با بیماری کرونا در استان، بیان کرد: از روزی که بیماری کرونا در کشور شیوع پیدا کرد شاهد حضور گروه های جهادی در سطح استان کردستان و شهرستان های تابعه بودیم.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha