جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
علی اصغر رضایی

حوزه/ مسئول قرارگاه شهدای روحانیت حوزه علمیه قزوین بر تببین و گسترش فرهنگ مهدویت در میان اقشار مختلف به ویژه نسل جوان تأکید کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، حجت الاسلام علی اصغر رضایی، روز چهارشنبه در جمع اعضای قرارگاه جهادی شهدای روحانیت حوزه علمیه قزوین ضمن قدردانی از تلاشهای مخلصانه و بی ادعای جهادگران، گفت: قطعا تلاش ها و خدمت رسانی شما طلاب و روحانیت در این روزهای سخت و حساس موجب مورد رضایت خدای متعال است.

مسئول قرارگاه شهدای روحانیت حوزه علمیه قزوین ضمن تبریک فرا رسیدن نیمه شعبان ولادت با سعادت حضرت مهدی (عج) و بیان کرد: مهدویت به عنوان یکی از مهمترین حوادث آخرالزمان شناخته می شود و تمام کسانی که موضوع آخرالزمان را پیگیری کرده اند آمدن منجی را  مورد توجه قرار داده اند.

حجت الاسلام رضایی با تأکید بر تببین و گسترش فرهنگ مهدویت در میان اقشار مختلف به ویژه نسل جوان، خاطرنشان کرد: یکی از مهمترین وظایف متولیان فرهنگی در زمینه مهدویت این است که ابتدا خودشان معرفت کافی از امام زمان (عج)  کسب کنند، بعد آن را به درستی به مردم معرفی کنند.

وی ادامه داد: باید از فرصت هایی همچون نیمه شعبان حداکثر بهره را ببریم و به عنوان یک منتظر واقعی آماده ظهور منجی عالم بشریت باشیم و بستر جامعه را نیز برای تحقق ظهور آماده کنیم.

مسئول قرارگاه شهدای روحانیت حوزه علمیه قزوین به تشریح برنامه های قرارگاه در نیمه شعبان پرداخت و اظهار کرد: اجرای سرود خیابانی در شب نیمه شعبان،  تقدیر و اهدای هدیه به مأمورین تطهیر در آرامستان های قزوین، اهدای هدیه به کادر درمانی بیمارستان ها و تهیه و توزیع بسته غذایی و بهداشتی برای نیازمند به نیت سلامتی امام زمان(عج) از جمله برنامه های قرارگاه در نیمه شعبان است.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha