پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
خدمت رسانی

حوزه/ مدیرعامل جمعیت هلال احمر قم گفت: جمعیت هلال احمر استان قم در طرح مقابله با کرونا، به ۲۳۴ بیمار آقا و خانم در نقاهتگاه یاوران مهدی(عج) خدمت رسانی کرد.

به گزارش خبرگزاری حوزه، محمد گل فشان با اشاره به خدمات جمعیت هلال احمر استان قم در نقاهتگاه یاوران مهدی(عج) از ۱۸ اسفند ۹۸ تا ۱۸ فروردین ۹۹ عنوان کرد: هلال احمر استان قم در طرح مقابله با کرونا، شماری از بیماران در حال بهبود را یاری کرد.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان قم افزود: جمعیت هلال احمر در این طرح، ۲۳۴ نفر از بیماران را پذیرش و به آنها در راستای بهبودی کامل خدمت‌رسانی کرد.

وی با بیان اینکه در این مدت ۲۷ نفر از افراد بیمار را نیز به مراکز درمانی ارجاع دادیم گفت: نیروی انسانی هلال احمر اعم از پرستاران، امدادگران و کارکنان در این طرح یاری گر بیماران در این نقاهتگاه بودند.

گل فشان خاطرنشان کرد: همچنین در این مدت روزانه با ۱ دستگاه خودرو آمبولانس بیماران را به نقاهتگاه یاوران مهدی(عج) منتقل کرده‌ایم.

دیدار امدادگران با کارکنان و بیماران کرونایی در نقاهتگاه

در آستانه میلاد حضرت مهدی عج شماری از امدادگران جمعیت هلال احمر استان قم با حضور در نقاهتگاه ویژه بیماران کرونایی قم در اردوگاه یاوران مهدی(عج) ضمن تبریک این روز به بیماران و کارکنان هدایایی را به آنها اهدا کردند.

همزمان با شب میلاد حضرت صاحب الزمان (عج) امدادگران هلال احمر قم به دیدار کارکنان و عیادت بیماران در نقاهتگاه یاوران مهدی(عج) رفتند.

بر اساس این گزارش؛ در این دیدار بسته های تبرکی و فرهنگی شکلات، کتاب و گلدان های تهیه شده به حافظان سلامت و بیماران این نقاهتگاه اهدا شد.

یادآور می شود؛ نقاهتگاه ۸۰۰ تخت خوابی «یاوران مهدی» قم از روز یکشنبه ۱۸ اسفند سال ۹۸، با پذیرش بیماران مبتلا به کرونا آغاز به کار کرده و خدمات به بیماران همچنان در این نقاهتگاه ادامه دارد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha