شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
سید جودت قزوینی

حوزه/ درپی درگذشت سید جودت قزوینی نویسنده و پژوهشگر دینی و مورخ و شاعر عراقی، آیت الله محسن اراکی با صدور پیامی درگذشت این پژوهشگر دینی را تسلیت گفت.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزای حوزه درپی درگذشت سید جودت قزوینی نویسنده و پژوهشگر دینی و مورخ و شاعر عراقی، آیت الله محسن اراکی با صدور پیامی درگذشت این پژوهشگر دینی را تسلیت گفت.

در این پیام آمده است: با اندوه فراوان خبر درگذشت برادر عزیز و اندیشمند و ادیب خود استاد بزرگوار دکتر سید جودت قزوینی را دریافت کردیم که خداوند او را مشمول رحمت گسترده خویش قرار داده و در بهشت برین جای دهد.

عراق و جهان اسلام با درگذشت این اندیشمند بزرگی یکی از بزرگان فکر و ادب و جهاد و ایمان را از دست داد. در این روزگار همانند او کمتر پیدا می شود کسی که ویژگی هایی همچون همت والا و اندیشه گسترده و ادب فراوان و طبع بلند و نسب شریف و شرافت خانوادگی و پاک‌دلی و سلامت جان را در خود جمع کرده باشد و برادر ما سید جودت نمونه بارزی بود که تمام این ویژگی ها را داشت و همین ها باعث شده بود که او شخصیتی کم نظیر و نمونه باشد.

در ادامه این پیام آمده است: اکنون اندوه و مصیبت من به خاطر از دست دادن این برادر عزیز و نزدیک به جان، فراوان است و از خدای سبحان می خواهم با رضوان خود بر او منت نهد و او را مشمول رحمت ویژه خود گرداند. به خانواده محترم به ویژه فرزند فاضل و صالح وی صمیمانه تسلیت می گویم و برای آنها از خداوند بزرگ اجر و صبر و آرامش درخواست دارم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha