جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
آبمیوه

حوزه/ روزانه بیش از هزار بطری آبمیوه طبیعی با مشارکت خیرین و به همت خادمان حرم مطهر کریمه اهل‌بیت(س) تهیه و در کنار غذاهای تبرکی آستان مقدس در میان بیماران کویید ۱۹ و کادر درمانی و بهداشتی استان قم توزیع می‌شود.

به گزارش خبرگزاری حوزه، هم‌زمان با آغاز بحران شیوع ویروس کرونا، آستان مقدس اقدامات مختلفی را برای جلوگیری از شیوع ویروس کرونا در دستور کار خود قرار داده و در این مسیر با مسئولان وزارت بهداشت و کادر درمانی کشور به ویژه شهر مقدس قم همراه بوده است.

آستان مقدس کریمه اهل‌بیت(س) بعد از بسته شدن درب‌های حرم‌های مطهر کشور، در مهمانسرای خود تهیه غذاهای تبرکی برای بیماران، نیروهای بیمارستان‌ها و سایر کادر درمانی و بهداشتی استان را دنبال کرده است.

از ۱۹ فرودین‌ماه نیز با مشارکت یکی از خیرین، آبمیوه طبیعی توسط خادمان حرم مطهر در مهمانسرای آستان مقدس با رعایت نکات بهداشتی تهیه و در کنار غذای تبرکی میان بیماران و جهادگران سلامت توزیع می‌شود.

خادمان آستان مقدس امروز با استفاده از ۵۰۰ کیلو هویج هزار و ۴۰۰ بطری آبمیوه طبیعی را تهیه کرده و در روزهای آینده از میوه‌های سیب و پرتغال نیز برای تهیه آبمیوه استفاده خواهند کرد.

تهیه آبمیوه‌های طبیعی تا زمانی که مهمانسرای آستان مقدس کریمه اهل‌بیت(س) برای بیماران و جهادگران سلامت پخت داشته باشد ادامه خواهد داشت.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha