جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
رهبر

حوزه/ شورای نهادهای حوزوی خوزستان، در پیامی از عنایت رهبر معظم انقلاب نسبت به فعالیت طلاب جهادی استان خوزستان تقدیر و تشکر کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در اهواز، پس از تفقد رهبر  معظم انقلاب نسبت به حرکت جهادی طلاب خوزستان در مبارزه با ویروس کرونا، شورای نهادهای حوزوی خوزستان، پیامی را صادر کرد.

بر اساس این گزارش، متن این پیام بدین شرح است؛

بیانات امروز رهبر انقلاب نقشه راه روزهای آینده نیروهای جهادگر و طلاب جوان مؤمن انقلابی را ترسیم کرد.

اشاره ایشان به قرارگاه مقابله با کرونا و رفتن طلاب به درب منازل برای ضدعفونی در خوزستان برگ زرینی دیگر از افتخارات طلاب جهادی‌مان است، چه نعمتی بالاتر از این‌که در روز میلاد امام زمان(عج) نائب ایشان مهر تائیدی بر این اقدامات بزند.

خدا را شاکریم در این عصر غیبت، توفیق و لیاقت نفس کشیدن در حوزه علمیه‌ای را به ما عطا کرده که به برکت خون شهدایش و تحت مدیریت فقیه عالی‌قدر آیت‌الله موسوی جزایری، در تمام عرصه‌ها فعال است.

قرارگاه حوزوی مبارزه با ویروس کرونا
شورای هماهنگی نهادهای حوزوی 

لازم به ذکر است، صبح امروز رهبر معظم انقلاب در ارتباطی مستقیم با ملت ایران، ضمن تقدیر از حرکت‌های خودجوش مردمی برای مقابله با ویروس کرونا، تصریح کردند؛ در خوزستان طلاب با تشکیل قرارگاه، حتی درون خانه های مردم را هم ضدعفونی می‌کنند. اینها نشانه عمق فرهنگ اسلامی و رسوخ فرهنگ اسلامی در مردم ماست.

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha