شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
تصاویر/ بازدیدنماینده مردم کاشان از فعالیت جهادی روحانیون و جوانان مسجد امام حسن مجتبی(ع) کوی شهید خاندایی کاشان

حوزه / نماینده مردم شهرستان های کاشان و آران و بیدگل در مجلس شورای اسلامی از جهادگران مسجد امام حسن مجتبی(ع) کوی شهید خاندایی کاشان قدردانی کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در کاشان، سیدجوادساداتی نژاد، نماینده مردم شهرستان های کاشان و آران و بیدگل در مجلس شورای اسلامی، عصر روز پنج شنبه به اتفاق حجت الاسلام مهدی بصیرتی، رئیس اداره تبلیغات اسلامی کاشان، با حضور در قرارگاه جهادی مسجد امام حسن مجتبی (ع ) کوی شهید خاندایی کاشان از فعالیت جهادی و شبانه روزی امام جماعت و جوانان این مسجد در کمک به کادر درمانی و نیازمندان قدردانی کرد.

نماینده مردم کاشان و آران و بیدگل در مجلس شورای اسلامی، به حضور فعال قرارگاه جهادی طلاب و روحانیون منطقه کاشان در راستای پیشگیری از شیوع ویروس کرونا اشاره کرد و گفت: طلاب و روحانیون کاشان در اقدامی جهادی تمام توان خود را برای مقابله با ویروس منحوس کرونا و حفظ سلامت مردم به کار بسته اند.

وی در ادامه به نقش خیرین و 700 هیئت مذهبی کاشان در مقابله با ویروس منحوس کرونا اشاره کرد و ابرازداشت: خیرین در میدان پیشگیری از شیوع ویروس کرونا به تهیه اقلام  بهداشتی و غذایی برای محرومین مشارکت دارند.

برپایه این گزارش، هیأت امناء مسجد امام حسن مجتبی(ع) خیابان شهیدان خاندایی کاشان، باشیوع ویروس منحوس کرونا و تعطیلی نماز جماعت، تصمیم به تاسیس قرارگاه جهادی بنام مبارک کریم اهل بیت حضرت امام حسن مجتبی(ع)، به منظور خدمت رسانی به نیازمندان و ضدعفونی معابر عمومی گرفت.

گندزدایی و ضدعفونی معابر، توزیع ۳۰۰ بسته مواد غذایی به ارزش ۳۶ میلیون تومان، توزیع بیش از ۱۹ هزار قلم کالای بهداشتی، و همچنین البسه و ارزاق به مبلغ 320 میلیون تومان بین نیازمندان و محرومین از مهمترین اقدامات این پایگاه جهادی است.

 مسجد امام حسن مجتبی(ع) خیابان شهیدان خاندایی کاشان همپنین در حال تهیه بیش از 1500 بسته موادغذایی به ارزش 150 میلیون تومان برای توزیع بین نیازمندان در ابتدای ماه مبارک رمضان است.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha