شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
مدیر مدرسه علمیه امام خمینی(ره)شبستر

حوزه/ مدیر مدرسه علمیه امام خمینی(ره) شبستر گفت: از فعالیت های گروه جهادی این مدرسه، ضدعفونی معابر و اماکن عمومی در سطح شهر و روستاهای اطراف و انجام امور غسل و کفن و دفن فوت شدگان در اثر بیماری کرونا و تهیه و توزیع بسته های معیشتی است.

حجت الاسلام اللهیاری، مدیر مدرسه علمیه امام خمینی(ره) شبستر در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در تبریز، گفت: از فعالیت های گروه جهادی این مدرسه، ضدعفونی معابر و اماکن عمومی در سطح شهر و روستاهای اطراف و انجام امور غسل و کفن و دفن فوت شدگان در اثر بیماری کرونا و تهیه و توزیع بسته های معیشتی است.

مدیر مدرسه علمیه امام خمینی(ره) شبستر بیان کرد: زمانی که بحرانی یا نیازی اتفاق بیفتد به طور حتم فعالیت جهادی خود را خواهیم داشت و تا روزی که کرونا نابود نشده است به نیت شهدای نظام سلامت مشغول عملیات ضدعفونی را خواهیم داشت.

وی ادامه داد: طبق فرموده مقام معظم رهبری فرهنگ کارهای جهادی را انقلاب به ما آموخته است و این فرهنگ در تمام دوران های پرالتهاب و در همه عرصه های جامعه اسلامی به کار ما می آید و باید به یاد، داشت هرگاه در جامعه حاضر به کار جهادی بوده ایم پیروز شده ایم و هر جا از حرکت جهادی غفلت کرده ایم عقب مانده ایم و این جمله رهبر انقلاب چراغ راه ماست که «ما جز با کار جهادی و کار انقلابی نخواهیم توانست این کشور را به سامان برسانیم».

مدیر مدرسه علمیه امام خمینی(ره) شبستر افزود: در این بین برخی از افراد خواسته یا ناخواسته اصل کار جهادی و ثمراتش را نادیده گرفته و مگس‌گونه عمل می‌کنند و روی گل نشستند، نمی دانند که باید به آنان بگوییم «فضل الله المجاهدین باموالهم و انفسهم علی القاعدین درجة» و امیدواریم شما برادران نیز به غیر از انتقاد حرکت و اثر خیری برای مردم جامعه اسلامی داشته باشید.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha