جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۷ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
مراسم تودیع و معارفه مدیر جدید حوزه علمیه استان لرستان

حوزه/ نماینده ولی فقیه در استان لرستان گفت: روحانیون استان در عرصه های کمک به مدافعان سلامت بیمارستان ها، تجهیز و دفن اموات کرونایی و ضدعفونی و گندزدایی مناطق مختلف استان حضوری چشمگیر داشته اند و هم اکنون نیز مشغول خدمت رسانی به مردم هستند.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از لرستان، حجت الاسلام والمسلمین سیداحمدرضا شاهرخی، ظهر امروز در مراسم معرفی مدیر جدید حوزه علمیه استان لرستان که در سالن جلسات سپاه حضرت ابوالفضل(ع) استان برگزار شد، گفت: لرستان، استانی ولایت مدار و حافظ ارزش های دینی و اخلاقی است و همواره مردم این استان روحانیت را پناهگاه و ملجأ خود دانسته و جایگاه ویژه ای دارند.

وی با اشاره به قدمت حوزه علمیه استان لرستان در پرورش عالمان دینی، افزود: وجود عالمان دینی از جمله آیت الله العظمی بروجردی(ره) و آیت الله کمالوند(ره) و خدمت این بزرگان به جهان اسلام و تشیع گواه این ادعا است.

رئیس شورای حوزه علمیه لرستان با اشاره به اینکه حوزه علمیه استان، حوزه ای پویا و فعال است، ادامه داد: امید می رود اساتید و مدیران مدارس علمیه با برنامه ریزی های منسجم و هدفمند در راستای گسترش معارف تهذیبی و علمی در بین طلاب گام بردارند.

امام جمعه خرم آباد با قدردانی از تلاش های سرپرست پیشین حوزه علمیه استان لرستان و تلاش های بی وقفه وی در مدیریت استان و همچنین بازدیدهای مستمر از مدیریت و کادر درمان و مدافعان سلامت بیمارستان های شهرهای استان در روزهای شیوع ویروس کرونا، خاطرنشان کرد: حجت الاسلام سیدمحمدباقر موسوی، مبلغی جهادی و پرتلاش است که در این روزها با همت جهادی در بازدید از بیمارستانها و مراکز درمانی شهرهای استان و همچنین تجهیز اموات کرونایی با تمام توان تلاش خود را انجام می دهد.

حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی با اشاره به اینکه حجت الاسلام احد عبداللهی نیز از روحانیون پرتلاش و اهل این دیار است، گفت: امید می رود مدیر جدید حوزه علمیه استان با پیگیری های مستمر و برنامه ریزی های هدفمند در راستای تربیت طلابی انقلابی،  مهذب، با علم و کارآمد، رسالت حوزوی خود را به نحو احسن انجام دهد.

وی در پایان با بیان اینکه روحانیون استان لرستان همگام با سایر نیروهای جهادی از ابتدای شیوع ویروس کرونا در حال خدمت رسانی مستمر به مردم هستند، یادآور شد:  روحانیون استان در عرصه های کمک به مدافعان سلامت بیمارستان ها، تجهیز و دفن اموات کرونایی و ضدعفونی و گندزدایی مناطق مختلف استان حضوری چشمگیر داشته اند و هم اکنون نیز مشغول خدمت رسانی به مردم هستند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha