شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
حجت الاسلام یوسف پور

حوزه/ حجت الاسلام یوسف پور با بیان این که اقتصاد کشور تحت تأثیر تحریم های ظالمانه دشمن با مشکلات بسیاری مواجه است، تصریح کرد: در حال حاضر بهترین راه برون رفت از تحریم های دشمن، تقویت توان داخلی است.

حجت الاسلام یوسف یوسف پور، مسئول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی مازندران در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از مازندران با اشاره به نامگذاری امسال از سوی رهبر معظم انقلاب اسلامی به عنوان «جهش تولید»، تحقق این امر را عامل رشد و تعالی اقتصادی کشور دانست.

وی با بیان این که رشد و شکوفایی اقتصادی کشور در گرو تحقق شعار سال است، افزود: باید بسترهای رونق و جهش تولید در داخل کشور از سوی مسئولان فراهم شود.

استاد حوزه علمیه مازندران با اشاره به این که ایران اسلامی از ظرفیت های بالایی در بخش تولید برخوردار است، خاطرنشان کرد: جهش تولید موجب پیشرفت کشور در عرصه های مختلف به ویژه حوزه اقتصادی خواهد شد.

حجت الاسلام یوسف پور با بیان این که اقتصاد کشور تحت تأثیر تحریم های ظالمانه دشمن با مشکلات بسیاری مواجه است، تصریح کرد: در حال حاضر بهترین راه برون رفت از تحریم های دشمن، تقویت توان داخلی است.

مسئول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی مازندران با اشاره به این که اقتصاد ایران اسلامی به تقویت توان و تولید داخلی نیازمند است، خاطرنشان کرد: برای درمان اقتصاد بیمار کشور نباید به دنبال نسخه های بیگانگان رفت، بلکه تنها راه بهبود شرایط اقتصادی کشور، بالا بردن توان تولید داخل است.

استاد حوزه علمیه مازندران با بیان این که در طول چهار دهه اخیر غرب از پیشرفت و توسعه داخلی ایران اسلامی هراسان بوده است، بیان داشت: جلوگیری از توانمند شدن نظام مقدس جمهوری اسلامی در عرصه های مختلف یک راهبرد مورد توجه غرب به ویژه آمریکا است.

حجت الاسلام یوسف پور با اشاره به این که آمریکا و اروپا همواره تلاش کردند ملت بزرگ ایران را وابسته خود نگه دارند و این مسأله پیش از پیروزی انقلاب اسلامی به وضوح قابل مشاهده بود، خاطرنشان کرد: پس از پیروزی انقلاب اسلامی، این ملت با تکیه بر توان خود توانستند به پیشرفت های بسیاری دست پیدا کنند.

وی با بیان این که مسئولان کشور همه توان اجرایی و قانونی خود را در جهت تحقق شعار سال بکار گیرند، افزود: نباید به گونه ای عمل شود مطالبات و رهنمودهای مقام معظم رهبری در خصوص جهش تولید مورد کم توجهی قرار گیرد.

استاد حوزه علمیه مازندران با اشاره به این که متأسفانه در سال های اخیر شاهد کم توجهی مسئولان به تولید داخل بودیم، خاطرنشان کرد: مسئولان باید بدانند حمایت از تولید داخل کلید حل مشکلات اقتصادی کشور است.

حجت الاسلام یوسف پور با بیان این که در گام دوم انقلاب، کشور باید در همه بخش ها به یک قدرت مطلق تبدیل شود، تصریح کرد: دشمن به خوبی می داند در عرصه نظامی توان رویارویی با ایران اسلامی را ندارد و به همین دلیل همه فشار خود را در حوزه اقتصادی متمرکز کرده است.

مسئول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی مازندران با اشاره به این که با اقتدار اقتصادی، دشمن کاملاً زمین گیر خواهد شد، خاطرنشان کرد: باید ضعف های اقتصادی کشور را با تقویت توان داخلی برطرف و درمان کنیم تا دشمن نتواند به اهداف و توطئه های خود دست یابد. 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha