جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
حجت الاسلام والمسلمین سید رحیم توکل

حوزه/عضو خبرگان رهبری بابیان این‌که کمک به نیازمندان جامعه آن‌هم در آستانه ماه مبارک رمضان ثواب دوچندانی دارد، گفت: مردم با تمام توان در رزمایش کمک مؤمنانه شرکت کنند.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین سید رحیم توکل در گفتگو با خبرنگار خبرنگار خبرگزاری حوزه، با اشاره به اهمیت یاری‌رساندن به مردم نیازمند در جامعه اسلامی اظهار داشت: شرایط کشور امروز به‌گونه‌ای است که به علت تعطیل بودن بسیاری از مشاغل به‌خصوص در سه هفته گذشته معیشت برخی از مردم با مشکلاتی مواجه شده است که نیازمند یاری افراد توانمند جامعه هستند.

وی ادامه داد: رهبر معظم انقلاب نیز در سخنرانی اخیر خودشان به‌خوبی بر اهمیت کمک‌رسانی به مردم و نیازمندان تأکید کردند و فرمودند که در قالب برنامه‌های کمکی مؤمنان به یاری و کمک‌رسانی محرومان جامعه بشتابند که این کار قطعاً در آستانه ماه مبارک رمضان با شور و شوق بیشتری انجام خواهد شد.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین توکل بابیان این‌که کمک به مردم نیازمند یکی از بهترین اعمال هر انسانی است، گفت: در روایات، بارها تأکید شده که اگر انسان بتواند در این دنیا فردی را از اضطراب و نگرانی دربیاورد در قیامت و زمانی که از قبر بیرون می‌آید خداوند اضطراب و نگرانی را از وی جدا می‌کند.

وی بیان داشت: علاوه بر این کمک رساندن به نیازمندان و افراد فقیر جامعه به‌خصوص در آستانه ماه مبارک رمضان ثواب دوچندان دارد و انتظار می‌رود در این روزهای مبارک مردم با تمام توان در خدمت محرومان جامعه باشند همان‌طوری که در یاری‌رساندن به بیماران کرونایی مردم خوش درخشیدند در این آزمون نیز سربلند بیرون خواهند آمد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha