پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
ویژه نامه

حوزه/ شماره ۲۳ گاهنامه ذوالفقار ویژه اقدامات رده‌های بسیج و سپاه استان قم جهت پیشگیری از شیوع و گسترش ویروس کرونا، از سوی سپاه امام علی بن ابی طالب (ع) منتشر شد.

به گزارش خبرگزاری حوزه،  شماره ۲۳ گاهنامه ذوالفقار ویژه اقدامات رده‌های بسیج و سپاه استان قم جهت پیشگیری از شیوع و گسترش ویروس کرونا، زیر نظر حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان و به همت معاونت روابط عمومی و تبلیغات سپاه امام علی بن ابی طالب (ع) منتشر و توزیع شد.

در این شماره ذوالفقار، مطالبی از بیانات روحیه بخش و تاثیرگذار مقام معظم رهبری در مبارزه با کرونا، خدمات ۱۰ گانه سپاه قم در میدان نبرد با کرونا، بررسی بعد معنوی کرونا و تاثیر بر مذهب و فرهنگ، بازدید سردار نقدی از روند اقدامات سپاه قم و خدمات خودجوش و داوطلبانه بسیجیان و گروه‌های جهادی درج شده است.

حجت الاسلام اکبری مسئول نمایندگی، ولی فقیه در سپاه استان به عنوان مدیر مسئول نشریه داخلی سپاه با نام «ذوالفقار» و همچنین علی تقوایی و سید حسن حسینی نوده به ترتیب به عنوان سر دبیر و ویراستار این نشریه در تنظیم وانتشار آن فعالیت داشتند.

نشریه داخلی سپاه با نام «ذوالفقار» از سال ۱۳۹۲ برای هفتمین سال متوالی چاپ میشود و مهمترین خدمات بسیج و سپاه قم را در عرصه‌های مختلف به قلم تحریر میرساند.
 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha