پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
حسینی بوشهری

حوزه/ دبیر شورای عالی حوزه های علمیه گفت:بدون شک عده‌ای از مردم که در این مدت در خانه‌مانده‌اند، دچار مشکل شده‌اند به‌ خصوص در آستانه ماه مبارک رمضان نیز قرار داریم و باید نیازهای اولیه این قبیل از خانواده‌ها هر چه زودتر برطرف شود.

آیت‌الله حسینی بوشهری در گفتگو با خبرنگارخبرگزاری حوزه،  با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب در خصوص کمک مؤمنانه به افراد نیازمند جامعه اظهار داشت: کلام رهبر معظم انقلاب اسلامی سخنی مهم و ارزشمند آن‌هم برای شرایط امروز جامعه ما بود که درگیر مبارزه با بیماری کرونا است.

وی کمک به نیازمندان را مورد توجه قرار داد و ابراز داشت: این جزء دستورات دینی و اسلامی مسلمانان است که به نیازمندان و اقشاری که برای اداره زندگی خود با مشکل مواجه هستند کمک و مودت لازم را داشته باشند.

آیت‌الله حسینی بوشهری ابراز داشت: در شرایط حساس کنونی افرادی که توانایی لازم رادارند به کمک این‌گونه افراد بشتابند به‌هرحال خیلی از افرادی که به‌صورت روزانه کار می‌کردند و درآمدهای محدودی داشتند این روزها نیاز به همراهی و کمک دارند.

وی به شرایطی که این بیماری به وجود آورده اشاره کرد و بیان داشت: از یک‌سو مسئولین دولتی مردم را به ماندن در خانه‌ها دعوت می‌کنند که کار درست و علمی است، اما از سوی دیگر مشکل کسب‌ و کار مردم نیز وجود دارد به همین علت است که شرایط امروز حساس و نیاز به همدلی در بین مردم بیش از گذشته احساس می‌شود.

عضو خبرگان رهبری ابراز داشت: بدون شک عده‌ای از مردم که در این مدت در خانه‌مانده‌اند، دچار مشکل شده‌اند به‌خصوص در آستانه ماه مبارک رمضان نیز قرار داریم و باید نیازهای اولیه این قبیل از خانواده‌ها هر چه زودتر برطرف شود.

وی تصریح کرد: بر اساس دستور اسلام و تأکیدی که رهبر انقلاب داشتند طرح مواسات و کمک‌های مردمی راهگشا خواهد بود و قطعاً در همه استان‌های کشور این حرکت خودجوش مؤمنانه راه افتاده و مردم داوطلبانه به کمک نیازمندان خواهند شتافت.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha