چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
مبلغی

حوزه/ پیشنهاد می کنم که شورای ادیان  سازمان ملل،  یک روز را به عنوان روز جهانی دعا در پیشگاه خداوند برای درخواست برطرف شدن و به پایان آمدن این بیماری جهانی اعلام کند. 

به گزارش خبرگزاری حوزه، حجت الاسلام والمسلمین احمد مبلغی که در آخرین اجلاس شورای ادیان سازمان بین الملل - که چند ماه پیش در آلمان برگزار شد-  به عنوان عضو این شورا برگزیده شد، در نامه ای به دبیر کل این شورا  خواستار آن شد که در شرائط مشکل جهانی کرونا یک روز تحت عنوان "روز جهانی دعا و تضرع اتباع ادیان" اعلام گردد.

بر اساس این گزارش: وی این درخواست را در نامه ای خطاب به پروفسور عزت کرم دبیر کل سازمان جهانی رهبران دینی سازمان ملل متحد، اعلام نمود.

وی این نامه خاطرنشان کرد: پیشنهاد می کنم که شورای ادیان  سازمان ملل،  یک روز را به عنوان روز جهانی دعا در پیشگاه خداوند برای درخواست برطرف شدن و به پایان آمدن این بیماری جهانی اعلام کند. 

حجت الاسلام والمسلمین مبلغی در این نامه اظهار داشت: در این روز همه  اتباع ادیان مختلف در پیشگاه خداوند دعا و تضرع کنند.

وی افزود: این عمل، از یک طرف جلوه خوبی از حضور یکپارچه و خاشعانه خانواده خداوند را در پیشگاه پروردگارشان  به نمایش می گذارد و از طرف دیگر جلوه خوبی از نزدیکی و همگرایی ادیان را تجسم می بخشد و از سوی سوم زمینه نزول رحمت الهی را به بندگانش در این شرایط مشکل جهانی انسانی نزدیک می کند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha