جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
دکتر قدیر

حوزه/ دکتر قدیر گفت: به منظور خدمات رسانی به این بیماران غیرکرونایی، علاوه بر دیگر بیمارستان های استان، بخشی از بیمارستان شهید بهشتی را نیز به بیماران غیر کرونایی اختصاص داده ایم تا بتوانیم، خدمات رسانی به آنها نیز داشته باشیم.

به گزارش خبرگزاری حوزه، دکتر قدیر رئیس دانشگاه علوم پزشکی قم در این خصوص گفت: در حال حاضر ۳ بیمارستان کامکار، فرقانی و شهید بهشتی در حال ارائه خدمات به بیماران کرونایی هستند اما بیماران غیرکرونایی دیگری نیز در سطح استان هستند که نیاز به مراقبت داشته و ما در قبال آنها نیز مسئولیت داریم.

وی افزود: به منظور خدمات رسانی به این بیماران غیرکرونایی، علاوه بر دیگر بیمارستان های استان، بخشی از بیمارستان شهید بهشتی را نیز به بیماران غیر کرونایی اختصاص داده ایم تا بتوانیم، خدمات رسانی به آنها نیز داشته باشیم.

دکتر قدیر گفت: تمامی مسائل بهداشتی و پروتکل های لازم در خصوص خدمات رسانی به بیماران غیرکرونایی در بخشی از بیمارستان شهید بهشتی قم انجام و بخش تریاژ بیماران کرونایی و غیر کرونایی نیز از یکدیگر جداست.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی قم گفت: از همشهریان عزیز تقاضامندیم تا حد امکان از دو بیمارستان کامکار و فرقانی برای مشکلات حاد تنفسی و یا بررسی ویروس کرونا استفاده کنند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha