شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
فراخوان

حوزه/ دومین جشنواره تالیفات علمی برتر علوم انسانی اسلامی در بخش‌های مقالات، کتاب، پایان‌نامه و طرح‌های پژوهشی در تمام مقاطع تحصیلی دانشگاهی و حوزوی برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری حوزه، دومین جشنواره تألیفات علمی برتر علوم انسانی اسلامی جایزه ویژه علامه جعفری در بخش‌های مقالات، کتاب، پایان‌نامه و طرح‌های پژوهشی در تمامی مقاطع تحصیلی دانشگاهی و حوزوی به همت پایگاه استنادی علمی ایرانیان و حمایت علمی دانشگاه‌ها، پژوهشگاه‌ها و مراکز دینی و حوزوی در تاریخ ۹ الی ۱۰ مرداد سال جاری در شهر کیش به صورت حضوری و غیرحضوری برگزار می‌شود.

محورهای این جشنواره شامل: فلسفه و روش شناسی علوم انسانی اسلامی، مدیریت تحول علوم انسانی، الگوی اسلامی ایرانی پیشرفت، اقتصاد اسلامی، تعلیم و تربیت اسلامی، جامعه شناسی اسلامی، ارتباطات و رسانه اسلامی، روانشناسی اسلامی، علوم سیاسی اسلامی، فقه و حقوق اسلامی، مدیریت اسلامی، حقوق، فلسفه، علوم اجتماعی و فرهنگی، علوم سیاسی، علوم اسلامی و فقه و الهیات اسلامی است.

آخرین مهلت ثبت‌نام در جشنواره سوم مردادماه و آخرین مهلت ارسال آثار نیز اول مردادماه است.

یادآور می‌شود، علاقه‌مندان برای ثبت‌نام و ارسال آثار می‌توانند به سایت این جشنواره به نشانی http://jafariaward.ir مراجعه کنند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha