شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
سید رضا تقوی

حوزه/ نماینده ولی فقیه در وزارت جهاد کشاورزی بر لزوم استفاده هر چه بهتر و بیشتر از ظرفیت تشکل های مردمی در راستای برگزاری رزمایش سراسری مواسات و کمک مؤمنانه تأکید کرد.

به گزارش خبرگزاری حوزه، حجت الاسلام و المسلمین سید رضا تقوی طی سخنانی در مراسم آغاز رزمایش مواسات و کمک مؤمنانه در وزارت جهاد کشاورزی اظهار داشت: این رزمایش گسترده برای کمک به نیازمندان در ایام ماه مبارک رمضان و در راستای لبیک به ندای مقام معظم رهبری در قالب قرارگاه مواسات و کمک مومنانه برگزار می شود.

وی همچنین با اشاره به فرازهایی از بیانات تلویزیونی رهبر معظم انقلاب در روز نیمه شعبان افزود: هدف از تشکیل این قرارگاه پس از رهنمودهای مقام معظم رهبری، یاری رساندن به افراد آسیب پذیر در جریان شیوع بیماری کرونا است که از نیمه شعبان تا ماه مبارک رمضان انجام می شود.

نماینده ولی فقیه در وزارت جهاد کشاورزی با اشاره به اهمیت مساله حمایت از اقشار ضعیف و نیازمند و لزوم توجه مردم به این مساله گفت: این پویش‌ها در عین حال که بستر مناسبی برای تحقق نیت‌های خیرخواهانه مردم فراهم کرده، زمینه هم‌افزایی ظرفیت‌ها و توانمندی‌های تشکل‌های مردمی را نیز فراهم کرده است و انشاالله با همت مردم و مسئولان خواهیم توانست خدمتی ارزنده در جهت رفع محرومیت انجام دهیم.

۳۱۳/۸

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha