جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
قرارگاه جهادی طلاب شهرستان تالش

حوزه/ تشکیل گروه تغسیل و تکفین و اقدام به غسل اموات، شرکت فعالانه در رزمایش سپاه و ارتش و شرکت فعالانه در طرح خادمیاران رضوی و حضور در بیمارستان برخی از فعالیت های قرارگاه جهادی طلاب شهرستان تالش در ایام کرونایی است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در گیلان، قرارگاه جهادی طلاب شهرستان تالش از زمان شیوع ویروس کرونا اقدام به فعالیت هایی کرده که برقراری گروه تغسیل و تکفین و اقدام به غسل اموات، شرکت فعالانه در رزمایش سپاه و ارتش و شرکت فعالانه در طرح خادمیاران رضوی و حضور در بیمارستان، برقراری ایستگاه صلواتی روز نیمه شعبان و آماده سازی بسته های میوه و شیرینی و توزیع در میان کادر درمانی شهرستان در روز نیمه شعبان برخی از آنها است.

این مجموعه با تهیه پارچه و سایر مواد اولیه دست به ابتکار زده و با ابتدائی‌ترین وسایل موجود ماسک هایی با کیفیت مناسب تولید کردند تا جایی که در این ایام، ۱۲۰۰ ماسک به صورت روزانه تولید می‌کنند.

در حال حاضر طلاب جهادی شهرستان تالش بالغ بر ۱۶ هزار ماسک تولید کرده و بعد از  استریل کردن  در چندین مرحله بین تاکسی‌های برون شهری، تاکسی‌های تلفنی و بین حاشیه‌نشینان شهرستان تقسیم شد.

در مرحله بعد، مجموعه تصمیم به ضدعفونی معابر و ماشین های عمومی گرفت و به صورت روزانه و بدون تعطیلی حتی در ایام عید نوروز نیز این فعالیت ها ادامه داشت.

تهیه ۲۵۰ بسته بهداشتی شامل(مایع ضدعفونی سطوح، مایع ضدعفونی دست، ماسک، دستکش و بروشور بهداشتی) و توزیع بین قشر مستضعف و حاشیه نشین شهرستان سومین بخش فعالیت این قرارگاه جهادی است.

در بخش چهارم این قرارگاه با توجه به مشکلات شدید مالی برخی از همشهریان تالشی با کمک خیرین اقدام به توزیع حدود ۳۰۰ بسته غذایی شامل(برنج، مرغ، روغن و رب گوجه) به همراه بسته بهداشتی کرد تا از آلام این افراد کمی کاسته شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha