شنبه ۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۳ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 11, 2024
حسینی کاشانی

حوزه/ باوجود تمام موفقیت‌های نسبی قم در مبارزه با کرونا اما همچنان خطر این بیماری کاملا جدی است، نیاز به بسته‌های رسانه‌ای و فرهنگی برای رعایت پروتکل‌های بهداشتی توسط مردم در مراجعه به مراکز عمومی همچنان موردنیاز است.

به گزارش خبرگزاری حوزه، سید موسی حسینی کاشانی امروز در کمیته اطلاع‌رسانی و مدیریت جو روانی ستاد مبارزه با کرونا، بیان کرد: اقدام‌ات مقابله با کرونا در رابطه با آغاز مجدد فعالیت‌های اقتصادی، اجتماعی و مذهبی باید دارای پیوست‌های رسانه‌ای برای زمینه‌سازی فرهنگی باشد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی قم گفت: برخی از حواشی ناشی از شیوع کرونا با ورود به‌موقع اصحاب رسانه قم مدیریت شد و اجازه نداد که برخی‌ها از این حواشی سوءاستفاده کنند.

حسینی کاشانی ابراز کرد: فلسفه فاصله‌گذاری هوشمند برداشتن محدودیت‌های گذشته با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و بازگشت تدریجی فعالیت‌های اقتصادی به روال معمول است.

وی افزود: باوجود تمام موفقیت‌های نسبی قم در مبارزه با کرونا اما همچنان خطر این بیماری کاملا جدی است، نیاز به بسته‌های رسانه‌ای و فرهنگی برای رعایت پروتکل‌های بهداشتی توسط مردم در مراجعه به مراکز عمومی همچنان موردنیاز است.

وی عنوان کرد: وضعیت کرونا باوجود خطراتی که همچنان از جانب آن به‌شدت حساس می‌شود اما به نقطه مدیریت‌شده‌ای رسیده است.

حسینی کاشانی در پایان خاطر نشان ساخت: وظیفه کمیته اطلاع‌رسانی و مدیریت جو روانی ستاد مبارزه با کرونا ایفای نقش واسطه بین مردم و تصمیم‌های استانی است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha