جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
تصاویر/ بازدید نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی از کارگاه تولیدی ماسک و لباس بهداشتی جهادگران فاطمی

حوزه/ مسئول بخش خواهران قرارگاه حوزوی-مردمی شهرستان اندیمشک از تولید و توزیع بیش از ۶۰ هزار ماسک میان مردم مناطق محروم خبرداد و گفت: در کارگاه اصلی قرارگاه حوزوی-مردمی اندیمشک، که خواهران طلبه در آن مشغول به کار هستند، تاکنون بیش از ۲۰ هزار ماسک و در سایر کارگاه‌های سطح شهر نیز ۴۰ هزار ماسک تولید و توزیع شده است.

خانم قایدناظری، مسئول بخش خواهران قرارگاه حوزوی-مردمی شهرستان اندیمشک، در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در اهواز، با اشاره به آخرین اقدامات انجام شده از سوی این قرارگاه، اظهارداشت: یکی از عمده اقدامات قرارگاه حوزوی-مردمی شهرستان اندیمشک، راه‌اندازی کارگاه تولید ماسک در سطح شهر برای پیشگیری از شیوع ویروس کرونا بود که تاکنون علاوه بر کارگاه مرکزی، ۱۰ کارگاه دیگر نیز با پشتیبانی و حمایت این قرارگاه در سطح شهرستان، فعالیت می‌کنند.

وی با اشاره به روند فعالیت کارگاه‌های تولیدی، گفت: قرارگاه مرکزی، مواد اولیه تولید ماسک را در اختیار مدیران کارگاه‌ها قرار داده و آن‌ها را مسئول تولید و توزیع در مناطق چندگانه شهر کرده است.

قایدناظری، با بیان اینکه تاکنون بیش از ۶۰ هزار ماسک از سوی خواهران طلبه و سایر بانوان بسیجی این شهرستان تولید شده است، تصریح کرد: در کارگاه اصلی قرارگاه که خواهران طلبه مدرسه علمیه الزهرا در آن مشغول به کار هستند، تاکنون بیش از ۲۰ هزار ماسک و در سایر کارگاه‌های سطح شهر در مجموع بیش از ۴۰ هزار ماسک تولید و پخش شده است.

مسئول بخش خواهران قرارگاه حوزوی-مردمی شهرستان اندیمشک، افزود: در روزهای اولیه راه‌اندازی کارگاه مرکزی، به طور میانگین روزانه بین ۳۰۰ تا ۴۰۰ عدد ماسک تولید می‌شد، اما بحمدالله با گذشت زمان و افزایش مهارت خواهران در امر تولید ماسک، آمار تولیدی روزانه آن‌ها به بیش از یک هزار و ۲۰۰ عدد رسیده است.

وی، با بیان اینکه ماسک‌های تولیدی قبل از توزیع، استریل و در قالب پکیج‌های بهداشتی، بسته‌بندی می‌شوند، گفت: ماسک‌های تولیدی، علاوه بر توزیع در مناطق محروم، در اختیار کارکنان مشاغل سخت و حساسی همچون نیروی انتظامی، نانوایان، سوپرمارکت‌ها و جایگاه سوخت، قرار می‌گیرد.

قایدناظری، با بیان اینکه روند تولید ماسک را برای ورود به ماه مبارک رمضان افزایش داده‌ایم، تصریح کرد: إن‌شاءالله بنا داریم تا قبل از ماه مبارک رمضان ۱۵ هزار ماسک دیگر نیز در کارگاه مرکزی قرارگاه حوزوی-مردمی اندیمشک تولید و آن‌ها را به همراه بسته‌های معیشتی میان مردم مناطق محروم توزیع کنیم.

وی در پایان با بیان اینکه ۱۴۰ نفر از خواهران و برادران طلبه از دو مدرسه علمیه بقیه‌الله و الزهراء اندیمشک به‌صورت شبانه‌روزی مشغول به فعالیت هستند، گفت: طبق تقسیم‌بندی‌های صورت گرفته، خواهران در زمینه تولید ماسک مشغول به کار بوده و برادران نیز مسئول توزیع آن‌ها در سطح شهر و به‌خصوص در مناطق محروم هستند.

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha