پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
درس اخلاق آنلاین

حوزه/ با توجه به شیوع بیماری کرونا به همت معاونت تهذیب و فناوری اطلاعات حوزه های علمیه درس اخلاق آنلاین ویژه طلاب امروز از ساعت ۱۱ برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه، با توجه به اهمیت برپایی درس اخلاق ویژه طلاب و فضلای حوزه های علمیه و همچنین وجود ویروس کرونا و پرهیز از تجمع طلاب برای حضور در کرسی های درس اخلاق، معاونت تهذیب و تربیت حوزه های علمیه اقدام به برپایی کلاس درس اخلاق توسط حجت الاسلام و المسلمین همتیان کرده است.

این گزارش می افزاید: علاوه بر بارگزاری دروس اخلاق آفلاین در سایت معاونت که عموم می توانند استفاده کنند، اقدام به برگزاری درس اخلاق آنلاین از طریق پیشخوان برخط حوزه های علمیه به نشانی http://login.ismc.ir  راس ساعت ۱۱ نموده است.

لازم به ذکر است: قرار است تا بهبود اوضاع تا اطلاع ثانوی هر هفته پنج شنبه ها درس اخلاق بصورت آنلاین توسط اساتید مختلف برگزار شود.

انتهای پیام  ۳۱۳/۱۷

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • علی IR ۱۰:۰۹ - ۱۳۹۹/۰۱/۲۸
    0 0
    چه خوب بود از علمای صاحب نفس و طراز اول همچون آیت الله کریمی جهرمی - آیت الله استادی - آیت الله خرازی - علامه مصباح و ... که در ابتدای دوره برگزاری درس اخلاق معاونت تهذیب در برخی دعوت شدند و جلساتی برگزار شد، در جلسات آنلاین هم از این شخصیت ها دعوت می شد که تاثیر گذار باشد و ارزشمند
  • لیلا سعادت IR ۰۷:۰۹ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۲
    0 0
    سلام، من خانم خانه دارم ومشتاق یادگیری، کارشناسی اقتصاد بازرگانی خوندم ومی خواستم بدونم چطور میشه از درس اخلاق حوزه علمیه استفاده کرد