جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
احمد مروی، تولیت آستان قدس رضوی

حوزه/ تولیت آستان قدس رضوی در یادداشت اینستاگرامی، در رابطه با محدودیت‌های ایجاد شده برای تشرف به حرم مطهر رضوی به سبب پیشگیری از شیوع ویروس کرونا و تدوین دستورالعمل بازگشایی حرم‌های مطهر توضیحاتی نوشت.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از مشهد مقدس، حجت الاسلام والمسلمین احمد مروی، تولیت آستان قدس رضوی در یادداشت اینستاگرامی در رابطه با محدودیت‌های ایجاد شده در تشرف به حرم مطهر رضوی به سبب پیشگیری از شیوع ویروس کرونا، عنوان کرد:

«بسم الله الرحمن الرحیم

مشاهده صحن و سرای رضوی بدون حضور زائران این آستان بهشتی، لحظات بسیار سختی را برای ما رقم می‌زند و هر لحظه بی‌تاب مهیا شدن شرایط حضور زائران و خدمت‌رسانی به این عزیزان هستیم.

اما در شرایط موجود حفظ سلامتی زائران حضرت رضا علیه السلام اولین وظیفه ماست و ضمن پیگیری جدی فعالیت‌های عمرانی مورد نیاز، تاکنون سعی کرده‌ایم از طریق رسانه ملی و فضای مجازی بستر ارتباط معنوی ارادتمندان را فراهم آوریم.

خوشبختانه با هماهنگی وزارت بهداشت و با همکاری آستان‌های مقدس حضرت معصومه، حضرت احمدبن موسی، حضرت عبدالعظیم حسنی سلام الله علیهم اجمعین، مسجد جمکران و سازمان اوقاف، دستور العمل بازگشایی حرم‌های مطهر با رعایت ضوابط بهداشتی به منظور میزبانی اماکن مقدس از زائران و دلدادگان تهیه کرده‌ایم که ان‌شاءالله با فراهم آمدن مقدمات لازم، میزبان زائران حرم‌های مطهر خواهیم بود».

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • حميد IR ۰۷:۴۳ - ۱۳۹۹/۰۱/۳۰
    0 0
    واقعا براي من عجيبه كه كرونا همه جا را (مساجد، حرم ها ، نمازجمعه ها و...) تعطيل كرده ولي برنامه دورهمي را كه هرشب ساعت 23 از شبكه نسيم پخش ميشه را نتونسته تعطيل كنه آيا نمي شود برخي ها اين مسئله را پيگيري كنند وببينند مهران مديري با چه ترفندي توانسته همه را قانع كند كه برنامه اش اجرا شود؟؟ آيا تمام اقداماتي را كه مديري براي رعايت بهداشت مي كند وصدها نفر را در يك سالن جمع مي كند نمي شود در برخي از اماكن انجام داد؟؟؟
  • سیدمحمدباقری پور IR ۱۴:۰۰ - ۱۳۹۹/۰۱/۳۱
    0 0
    آيا تمام اقداماتي را كه مديري براي رعايت بهداشت مي كند وصدها نفر را در يك سالن جمع مي كند نمي شود در برخي از اماكن انجام داد؟؟؟ خیر نمیشود چون برنامه تلویزیونی بودجه دارد . اسپانسر دارد . حامی دارد . دست اندر کارانی«تیم خاصی دارد» برای ضبط و پخش هر برنامه کلی پول خرج میشود . [باید مبلغی که خرج هر برنامه میشود را از آقای مدیری و مدیران فوق مدیری سؤال کرد آنوقت اگر همان پولی که صرف یک ساعت برنامه ... میشود برای برگزاری هر وعده نماز جماعت یک مسجد در تمام کشور تهیه شد میشود نماز جماعت مثل دور همی برگزار کرد که این از محالات است]