پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ |۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 18, 2024
حرم رضوی

حوزه/ از ابتدای ماه مبارک رمضان هر روز چهار برنامه مناجات خوانی بامدادی در حرم مطهر رضوی برگزار و از طریق رسانه ملی و درگاه اینترنتی رضوی تی وی پخش می شود.

به گزارش خبرگزاری حوزه از خراسان رضوی، حجت الاسلام حسین شریعتی‌نژاد، معاون تبلیغات اسلامی آستان قدس رضوی گفت: در سال‎های گذشته یکی از اجرای چهار برنامه مناجات خوانی بامدادی در حرم مطهر رضویبرنامه‎های پر استقبال حرم مطهر رضوی، مراسم مناجات خوانی بامدادی بود که هر شب برگزار می‌شد.

وی افزود: این مراسم امسال نیز در حرم رضوی برگزار می‎شود و همه عزیزان می‎توانند از طریق رسانه ملی، درگاه اینترنتی رضوی تی وی و صفحه‎های رسمی آستان قدس رضوی در اینستاگرام از آن بهرمند شوند.

معاون تبلیغات اسلامی آستان قدس رضوی ادامه داد: اولین برنامه مناجات خوانی با عنوان «روایت بندگی» در دهه اول ماه رمضان با نوای مهدی سماواتی در بارگاه ملکوتی امام هشتم(ع) برگزار می‎شود که مخاطبان عزیز می‎توانند این مراسم را هر شب از ساعت ۲۳:۴۵ تا۳۰ دقیقه بامداد از شبکه یک سیما مشاهده کنند.

وی گفت: دومین برنامه مناجات خوانی هر شب در ایوان مقصوره مسجد گوهرشاد از ساعت ۲۴ تا ۱ بامداد با حضور محمدحسین پویانفر، مهدی رسولی و محمدرضا بذری برگزار و از شبکه افق پخش می‌شود.

معاون تبلیغات اسلامی آستان قدس رضوی اظهار کرد: مراسم مناجات خوانی محمود کریمی که هر سال با حضور پرشور زائران در رواق امام خمینی(ره) برگزار می‌شد، امسال به همراه سخنرانی حجت‌الاسلام والمسلمین علیرضا پناهیان در رواق دارالولایه و کفشداری ۱۳و ۱۴ حرم مطهر برگزار و به صورت زنده در ساعت یک تا دو بامداد در شبکه دو سیما پخش می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: چهارمین برنامه مناجات خوانی حرم هر روز قبل از اذان صبح با قرائت دعای ابوحمزه ثمالی به صورت زنده از طریق رادیو زیارت پخش می‎شود.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha