جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
کتابت بندگی

حوزه/ به همت مکتب هنر رضوان، ویژه برنامه «کتابت بندگی» در قالب اجرای خوش‌نویسی آیات وحی و پخش زنده آن برای مخاطبین در فضای مجازی در ماه مبارک رمضان برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری حوزه از خراسان رضوی، برنامه کتابت بندگی با حضور استادان برجسته خوش‌نویسی از ۱۳ تا ۲۰ اردیبهشت ۹۹، هر شب از ساعت ۲۲، زیر نظر مکتب هنر رضوان وابسته به مؤسسه آفرینش‌های هنری آستان قدس رضوی در مشهد مقدس اجرا خواهد شد. در این برنامه هر شب یک هنرمند به اجرای خوش‌نویسی خواهد پرداخت.

احمد قائم مقامی، محمدعلی فراستی، حسین صالحی، محسن عبادی، هادی سیدخوانی، احسان احمدی، کاظم خراسانی و علی احسان‌پور، ۸ هنرمند حاضر در این برنامه به مناسبت گرامی‌داشت ماه مبارک رمضان هستند.

اهل هنر و معرفت با توجه به رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی در دوران مقابله با بیماری کرونا می‌توانند اجراهای زنده(live) این برنامه را به ‌صورت مجازی در صفحه اینستاگرام مؤسسه آفرینش‌های هنری آستان قدس رضوی به نشانی aqart.ir@ و صفحه اینستاگرام مکتب هنر رضوان به نشانی  rezvan_artschool@ دنبال کنند.

لازم به ذکر است، ویژه برنامه کتابت بندگی به همت مکتب هنر رضوان در سال‌های گذشته با حضور هنرمندان به صورت جمعی برگزار می‌شد که امسال به دلیل شیوع ویروس کرونا در کشور، طی مدت هشت شب با حضور هشت استاد خوش‌نویس بدون مخاطب حضوری اجرا می‌شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha