جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
شورای شهر قم

حوزه/ رئیس، نائب رئیس و اعضای شورای اسلامی شهر قم با حضور در دانشگاه علوم پزشکی قم، از خدمات کادر بهداشت و درمان استان قم در راستای مبارزه با ویروس کرونا قدردانی کردند.

به گزارش خبرگزاری حوزه رئیس، نائب رئیس و اعضای شورای اسلامی شهر قم با حضور در دانشگاه علوم پزشکی قم، از خدمات کادر بهداشت و درمان استان قم در راستای مبارزه با ویروس کرونا قدردانی کردند.

عبدالله جلالی رئیس شورای اسلامی شهر قم در این نشست گفت: دانشگاه علوم پزشکی قم به خوبی و موفق در عرصه مقابله با ویروس کرونا حاضر شد و توانست اقدامات شایسته ای را انجام دهد.

وی بیان داشت: ما نیز در مجموعه مدیریت شهری قم با تمام توان در کنار مجموعه بهداشت و درمان استان هستیم و تلاش خواهیم کرد با کمک یکدیگر و با لطف الهی این ویروس منحوس را شکست دهیم.

دکتر قدیر رئیس دانشگاه علوم پزشکی قم نیز در این جلسه ضمن قدردانی از حمایت های مجموعه مدیریت شهری قم گفت: ما در کنار بحران کرونا، بحران های اجتماعی، فرهنگی، اقتصادی و دیگر بحران ها را نیز  ‌پیش رو داریم که نیاز است به مردم کمک های مقتضی صورت گیرد.

وی افزود: باید پکیج های اقتصادی، فرهنگی، هنری و... آماده شده و در اختیار مردم قرار گیرد تا آنها از نظر مباحث روحی روانی و اجتماعی آرامش کافی داشته باشند.

دکتر قدیر گفت: شورای اسلامی شهر قم به واسطه  ریشه و حمایتی که در بدنه جامعه دارد، می تواند نقش موثری در تولید محتوای این پکیج ها داشته باشد که امیدواریم با کمک یکدیگر بتوانیم در راستای توانمندسازی و خدمت شایسته به مردم گام برداریم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha