پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
فضای مجازی

حوزه/ مدیر حوزه علمیه خواهران استان بوشهر گفت: با توجه به تاثیر بالای فضای مجازی در اذهان جامعه قرارگاه مجازی میان نهادها با هدف تولید محتوای مناسب و نشر آن در فضای مجازی ایجاد شود.

به گزارش خبرگزاری حوزه، حجت الاسلام والمسلمین اسماعیلی در جلسه ای که با حضور جمعی از مدیران ارگان ها و نهادهای هم سو در خصوص بیانات امام خامنه ای(مد ظله العالی) مبنی بر قوی شدن در فضای مجازی و  تولید، مدیریت و انتشار محتوا در این فضا تشکیل شد، بیان کرد: هدف از تشکیل این جلسه ایجاد هماهنگی بیشتر میان نهادهای مربوطه جهت انجام فعالیت های هماهنگ در فضای مجازی و پرهیز از فعالیت های پراکنده بوده است.

مدیر حوزه علمیه خواهران استان بوشهر با اشاره به استفاده از جریان رسانه ای علیه جریان حق و اهل بیت(علیهم السلام) بیان داشت: با توجه به تاثیر فضای مجازی در اذهان افراد جامعه می طلبد که قرارگاه مجازی میان نهادها با هدف تولید محتوای مناسب و نشر آن در فضای مجازی ایجاد شود.
وی اظهار داشت: یکی از دلایل هم افزا نبودن این نهادها با وجود حجم بالای تولیدات مجازی، نبود ساز و کار مناسب برای استفاده از این تولیدات توسط نهادهاست و متاسفانه تعامل قابل توجهی در زمینه تولید، انتشار و موارد دیگر به چشم نمی خورد و دستگاه ها از توان علمی و فنی یکدیگر بهره مند نمی شوند.
در پایان این نشست به پیشنهاد مدیر حوزه علمیه خواهران استان بوشهر کارگروهی تشکیل و با انتخاب اعضا، حوزه علمیه خواهران استان بوشهر به عنوان دبیر این کارگروه برگزیده شد.

۳۱۳/۶۱

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha