جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
حجت الاسلام داداش زاده

حوزه/ حجت الاسلام داداش زاده گفت: از روز اول شیوع ویروس کرونا روحانیون آذربایجان‌غربی به عنوان رهبران این جنگ در محورهای ضدعفونی معابر، تولید ماسک و توزیع رایگان آن بین مردم، توزیع بسته‌های معیشتی و غسل اموات کرونایی ایفای نقش کرده‌اند

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از ارومیه، حجت الاسلام محمد داداش زاده، امروز در جلسه روحانیون مستقر شهرستان ارومیه که در حسینیه اداره کل تبلیغات اسلامی آذربایجان‌غربی برگزار شد، اظهار داشت: دشمن به دنبال ضربه زدن به روحانیت و دین است و در ماجرای ویروس کرونا هم سعی کردند روحانیت را مقصر جلوه دهند که حضور به موقع روحانیون در صحنه و میدان مبارزه با این بیماری نقشه‌های دشمنان را خنثی کرد.

وی ادامه داد: در طول تاریخ روحانیت همیشه خیرخواه مردم بوده و هست و علما به عنوان امام و رهبران عقیدتی جامعه هیچ وقت از مردم جدا نخواهند شد.

مدیر کل تبلیغات اسلامی آذربایجان‌غربی بیان داشت: تعطیلی نمازهای جماعت موجب تعطیلی تبلیغ دین نیست و روحانیت باید تبلیغ دین را به فضای عمومی جامعه بکشند و در بین مردم به صورت فرد به فرد حضور پیدا کرده و دین را به مردم برسانند و همچنین از فضای مجازی برای رساندن پیام دین نهایت استفاده را ببرند.

وی ادامه داد: از روز اول شیوع ویروس کرونا روحانیون آذربایجان‌غربی به عنوان رهبران این جنگ در محورهای ضدعفونی معابر، تولید ماسک و توزیع رایگان آن بین مردم، توزیع بسته‌های معیشتی و غسل اموات کرونایی ایفای نقش کرده‌اند.

حجت الاسلام داداش زاده اضافه کرد: در ویروس کرونا آن‌هایی که به این بیماری گرفتار شده‌اند از لحاظ روحی زیاد ضربه می‌خورند و حضور روحانیت در کنار آن‌ها و بیان حکمت‌های الهی و روحیه دادن به آن‌ها، مبتلایان را برای مبارزه با این ویروس تقویت می‌کنند و باید در فضای عمومی و مجازی امید به زندگی بین مردم تبلیغ و تقویت شود.

وی در پایان گفت: روحانیت نمی‌توانست در خانه بماند و نظاره‌گر دردهای و آلام مردم باشد و پای کار بودن طلاب و روحانیون موجب دلگرمی فعالین این عرصه و مدافعین سلامت شده است.

انتهای خبر./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha