پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
حجت الاسلام امینی

حوزه/ با توجه به فرار رسیدن ماه مبارک رمضان و محدودیت های برگزاری مراسمات مذهبی به دلیل شیوع ویروس کرونا قرارگاه مقابله با بحران و حوادث غیر مترقبه امام جعفر صادق(ع) بنا بر ماموریت خود مبنی بر رزمایش مواسات و همدلی برنامه ای را جهت ایجاد معنویت با رعایت کامل اصول بهداشتی برگزار می نماید.

به گزارش  خبرگزاری حوزه  حجت الاسلام امینی دبیر فرهنگی قرارگاه امام صادق علیه السلام در گفت و گویی اظهار کرد: با توجه به بلیه ویروس منحوس و تعطیلی مساجد و اماکن مذهبی و از طرفی ایام مبارک ماه رمضان در راستای منویات حضرت امام خامنه ای مبنی بر رزمایش گسترده برای مواسات همدلی و کمک مومنانه در سه محور معنویت بهداشت و معیشت، طرحی را به نام صهبای نور در ماه مبارک رمضان راه‌اندازی و برگزار می نماید که در این طرح در ۳۰ نقطه شهر قم در سی روز ماه مبارک رمضان برنامه های معرفتی و قرآنی اجرا خواهد شد.

وی در ادامه بیان داشت: در این برنامه که در فضای باز و با رعایت فاصله اجتماعی برگزار می گردد برنامه های جذاب و مختلفی از جمله قرائت قرآن توسط قاریان برتر استانی و کشوری، اجرای تواشیح، سخنرانی کوتاه بصیرتی، برگزاری مسابقه و اهدای جوایز اجرا خواهد شد.

حجت الاسلام امینی در پایان یادآور شد: این طرح با حمایت قرارگاه امام صادق علیه السلام و مشارکت گروه جهادی جهادگران ولایت که متشکل ازگروه جهادی «موکب آل طاها» «گروه جهادی شهدای روشنگر» و گروه جهادی نور کریمه گردان ۱۰۲ تیپ امام صادق (ع) می باشد، برگزار می گردد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • مرضیه ارجمند IR ۰۱:۲۴ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۵
    0 0
    سلام و خدا قوت به عزیزان جهادگر واقعا دست مریزاد خدا بهشون إن شااله توان و قدرت بده در این عرصه. شهادت روزی و نصیبشان باشه. کاش مسؤلین از این نوع کارها و همچون جوانانید حمایت کند إن شااله
  • صفیه میمندی AE ۱۱:۵۸ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۵
    0 0
    برنامه هابسیارعالی وروشنگروجذاب بود. خداوندخیرشون بده. موفق باشه وازسربازان آقاامام زمان عج باشن انشاءالله