پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
تصاویر/حضور روحانیون اهل سنت و اهل تشیع کردستان برای اهدا خون به مناسبت آغاز ماه رمضان

حوزه/ استاد حوزه علمیه استان کردستان گفت: روحانیت در بحث مبارزه با کرونا و تشکیل گروه های جهادی کارنامه بسیار درخشانی دارد و این امر را از افتخارات خود در بحث خدمت به ملت و مملکت می داند.

حجت الاسلام مسعود محمدی امروز در حاشیه اهدا خون روحانیون و طلاب شیعه و سنی کردستان در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه»، اظهار داشت: براساس آموزه های دین مبین اسلام هر کسی یک نفر را نجات دهند مانند آن است که تمامی بشریت را نجات داده است.

 استاد حوزه علمیه استان کردستان ادامه داد: از همان روزهای نخست شیوع کرونا در کشور، همه اقشار و ملت عزیز ایران اسلامی برای مقابله با این ویروس  بسیج شدند، روحانیت نیز براساس وظیفه دینی و انسانی خود از همان روزهای نخست در بحث مبارزه با بیماری کرونا حضوری جهادی و فعال در جامعه داشته است.

وی ادامه داد: امروز هم روحانیون و طلاب کردستان برای ادای دین خود به جامعه و نیز شرکت در پویش ملی اهدای خون، در مرکز انتقال خون سنندج حضور یافتند.

این استاد حوزوی اظهار کرد: خوشبختانه روحانیت در بحث مبارزه با کرونا و تشکیل گروه های جهادی کارنامه بسیار درخشانی دارد و این امر را از افتخارات خود در بحث خدمت به ملت و مملکت می داند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha