یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
حجت الاسلام سیدمحمد نبوی

حوزه/مدیر مدرسه سفیران خاتم الانبیاء (ص) سنندج گفت: جمعی از طلاب مدرسه سفیران خاتم الانبیاء (ص) سنندج آمادگی خود را برای حضور در کنار کادر درمانی در بیمارستان «توحید» سنندج اعلام کرده اند و ان شاء الله برای ارائه خدمات به بیماران کرونایی، در این مرکز درمانی مستقر خواهند شد.

حجت الاسلام سیدمحمد نبوی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در کردستان ضمن تبریک فرا رسیده ماه مبارک رمضان، اظهار داشت: بی شک همه جامعه به نوعی درگیر وضعیت کرونایی هستند و باید در مقابل این ایپدمی هم نوعان خود را فراموش نکنیم.

مدیر مدرسه سفیران خاتم الانبیاء (ص) سنندج ادامه داد: همانگونه که همه مطلع هستیم از ابتدای شیوع کرونا طلاب و روحانیون پای کار بوده و هستند و با تشکیل گروه های جهادی کارهای بسیاری در بحث مبارزه به کرونا در سطح کشور و استان کردستان انجام داده اند.

حجت الاسلام نبوی افزود: جمعی از طلاب مدرسه سفیران خاتم الانبیاء (ص) سنندج آمادگی خود را برای حضور در کنار کادر درمانی در بیمارستان «توحید» سنندج اعلام کرده اند و ان شاء الله برای ارائه خدمات به بیماران کرونایی، در این مرکز درمانی مستقر خواهند شد.

مدیر مدرسه سفیران خاتم الانبیاء (ص) سنندج عنوان کرد: یکی دیگر از برنامه های ما، تهیه برخی از نیازهای موجود برای بیماران کرونایی بستری در مراکز درمانی، بیمارستانها و نیز افراد قرنطینه در منزل است

حجت الاسلام نبوی گفت: با کمک جمعی از خیرین استان کردستان، طلاب  مدرسه اقدام به تهیه برخی از نیازهای بیماران کرونایی کرده و ان شاء الله این بسته ها و کمک ها به زودی به دست بیماران کرونایی در کردستان خواهد رسید.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha