سه‌شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۳ شوال ۱۴۴۵ | Apr 23, 2024
تصاویر/ ضدعفونی معابر عمومی شهر توسط روحانیون و طلاب مدرسه علمیه کامیاران

حوزه/ مدیر مدرسه علمیه امام باقر (ع) شهرستان کامیاران گفت: طلاب و روحانیون مدرسه علمیه شهرستان کامیاران در قالب گروه های جهادی به همراه نیروهای سپاه و بسیج اقدام به گندزدایی و ضدعفونی معابر و اماکن عمومی نموده اند و این کار کماکان ادامه دارد.

حجت الاسلام سیدجلال حسینی در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در استان کردستان اظهار داشت: از همان روزهای نخستین آغاز ویروس کرونا در استان کردستان، روحانیون و طلاب در کنار سایر اقشار جامعه به صورت خودجوش پای کار بودند.

مدیر مدرسه علمیه امام باقر (ع) شهرستان کامیاران گفت: در کامیاران نیز شاهد تشکیل گروه های جهادی توسط روحانیون و طلاب این شهرستان به همراه نیروهای بسیجی و... برای ضدعفونی و کمک رسانی به وضعیت موجود هستیم.

این استاد حوزوی به برخی از اقدامات انجام گرفته توسط روحانیون و طلاب در کامیاران اشاره کرد و بیان داشت: طلاب و روحانیون کامیاران در قالب گروه های جهادی به همراه نیروهای سپاه و بسیج اقدام به گندزدایی و ضدعفونی معابر و اماکن عمومی نموده اند و این کار کماکان ادامه دارد.

حجت الاسلام حسینی بیان کرد: بی شک تا ریشه کن شدن بیماری کرونا در کشور و استان کردستان روحانیون و طلاب پای کار خواهند بود و این را وظیفه دینی و انسانی خود می دانند.

مدیر مدرسه علمیه امام باقر (ع) شهرستان کامیاران گفت: با این وجود باید اذعان کرد که برخی از شهروندان احساس می کنند که ویروس کرونا در سطح جامعه وجود ندارد به همین علت ترددها در سطح شهر بسیار افزایش یافته است، لذا از همه شهروندان درخواست داریم که کادر درمان کشور و استان را در شکست این بیماری کمک نمایند و بهترین و اصولی ترین کار در این برهه، ماندن در خانه و دوری از اجتماعات می باشد.

این استاد حوزه در ادامه با اشاره به فرا رسیدن ماه مبارک رمضان، بیان کرد: ان شاء الله امسال بتوانیم که از برکات معنوی و دینی ماه مبارک رمضان به مانند سالهای دیگر بهره مند شویم و سخن دیگر اینکه با انجام دستورات دینی همانند دستگیری از مستضعفان و... ثواب این روزها را برای خود صدچندان کنیم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha