پنجشنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۳ شوال ۱۴۴۵ | May 2, 2024
تصاویر/حضور روحانیون اهل سنت و اهل تشیع کردستان برای اهدا خون به مناسبت آغاز ماه رمضان

حوزه/ در آستانه ماه مبارک رمضان، روحانیون و طلاب سنی و شیعه استان کردستان خون اهدا کردند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در استان کردستان، روحانیون و طلاب شیعه و سنی کردستان، امروز با حضور در مرکز انتقال خون سنندج اقدام به اهدا خون نمودند.

حجت الاسلام و المسلمین نادر رنجبر، مدیر حوزه علمیه استان کردستان در حاشیه این مراسم در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در استان کردستان اظهار داشت: در این برهه حساس از تاریخ کشور و مملکت همه برای مقابله با ویروس منحوس کرونا وظیفه دینی و انسانی داریم.

مدیر حوزه علمیه استان کردستان ادامه داد: آمارهای موجود نشان می دهد که کشور از نظر فرآورده های خونی دچار کمبود است و علت این امر هم بیماری کروناست که ترس از ابتلا به این ویروس، باعث ایجاد این وضعیت یعنی کاهش تعداد اهدا کنندگان خون شده است.

بیشتر ببینید

حجت الاسلام و المسلمین رنجبر تاکید کرد: امروز همه روحانیون و طلاب اهل سنت و تشیع استان کردستان یکصدا و با هم برای اهدا خون در این مرکز حضور پیدا کرده ایم تا در بحث درمانی گوشه ای از کار را در دست بگیریم.

وی بیان کرد: از مردم مومن و نوع دوست استان کردستان نیز درخواست داریم برای تامین فرآوردهای خونی مورد نیاز به این مراکز برای اهدا خون مراجعه نمایند تا خدایی ناکرده بیماری نیازمند به خون بر روی تخت های بیمارستان نداشته باشیم.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha