پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
رئیس مرکز خدمات حوزه

حوزه/ رئیس مرکز خدمات از اقدام شایسته وزارت بهداشت در نام‌گذاری روز پنجم هفته سلامت به نام "روحانیون، نهادهای دینی و همدلی مؤمنانه در مقابله با کرونا"، قدردانی کرد.

به گزارش خبرگزاری حوزه، حجت الاسلام و المسلمین ربانی در پیامی از اقدام شایسته وزارت بهداشت در نام‌گذاری روز پنجم هفته سلامت به نام "روحانیون، نهادهای دینی و همدلی مؤمنانه در مقابله با کرونا" قدردانی کرد.

متن این پیام به شرح زیر است:

برادر ارجمند جناب آقای دکتر نمکی
وزیر محترم بهداشت، درمان و آموزش پزشکی
سلام علیکم
با احترام، بی شک مجاهدت بی‌وقفه حضرت‌عالی و ایثارگری و فداکاری‌های جامعه پزشکان و پرستاران محترم و آحاد عزیزانی که در سنگر سلامت، مشغول مبارزه با بیماری کووید ۱۹ بوده و می‌باشند، در محضر الهی و حضرت ولی‌عصر عجل الله تعالی و فرجه الشریف پر ارج و عظیم بوده و مایه غبطه و افتخار می‌باشد.
این تلاش‌ها به ‌حدی چشمگیر و ارزشمند است که مورد تقدیر مکرر مقام معظم رهبری مدظله‌العالی قرار گرفته و در تاریخ ایران اسلامی جاودانه خواهد شد.
اینجانب به نوبه خود و به نمایندگی از همه همکارانم و طلاب و روحانیون محترم سراسر کشور، مراتب تقدیر و تشکر و دعای خیر را تقدیم داشته و همچنین هفته سلامت را به حضرت‌عالی و تمامی دست‌اندرکاران عزیز این عرصه، تبریک و تهنیت عرض می‌نمایم.
طلاب و روحانیون محترم، بر اساس آموزه‌های دینی و هم‌سو با سیاست‌های نظام اسلامی و دوشادوش مردم عزیزمان، در میدان مبارزه با این بیماری فراگیر، خوش درخشیدند و کارآمدی فرهنگ دینی را به اثبات رساندند.
اقدام شایسته و منصفانه آن وزارتخانه در نام‌گذاری یک روز از تقویم هفته سلامت به نام "روحانیون، نهادهای دینی و همدلی مؤمنانه در مقابله با کرونا"، سبب شد تا مجدداً مراتب تشکر و تقدیر صمیمانه خود را به محضرتان ابلاغ نمایم.
توفیقات مستدام شما را از درگاه الهی مسألت دارم.
سید حسن ربانی
رئیس مرکز خدمات حوزه‌های علمیه
انتهای پیام/۳۱۳/۳۰

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha