دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
بیماران کرونا

حوزه/ سخنگوی وزارت بهداشت گفت:متاسفانه از اول اسفند تا صبح امروز، ۵۰۱۱ نفر در کشور به دلیل مصرف الکل تقلبی دچار مسمومیت شدند و 95 نفر از آنان، نابینا و کم بینا و ۴۰۵ نفر هم دیالیزی شده اند.

به گزارش خبرگزاری حوزه از تهران، آقای دکتر کیانوش جهانپور، سخنگوی وزارت بهداشت با اعلام آمار بیماران کرونایی در ۲۴ ساعت گذشته، گفت: از دیروز تا امروز و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی ۹۹۱ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی شد و مجموع بیماران کووید۱۹ در کشور به ۹۱۴۷۲ نفر رسید.

سخنگوی وزارت بهداشت افزود: امروز پس از ۳۶ روز، تعداد موارد جدید یا ابتلای روزانه به کووید۱۹ در کشور، به کمتر از ۱۰۰۰ مورد رسید.

وی ادامه داد: متاسفانه در طول ۲۴ ساعت گذشته، ۹۶ بیمار کووید۱۹ جان خود را از دست دادند و مجموع جان باختگان این بیماری به ۵۸۰۶ نفر رسید.

جهانپور افزود: خوشبختانه تا کنون ۷۰۹۳۳ نفر از بیماران کووید ۱۹، بهبود یافته و ترخیص شده اند.

جهانپور اظهار کرد: ۳۰۱۱ نفر از بیماران مبتلا به کووید۱۹ در وضعیت شدید این بیماری تحت مراقبت قرار دارند.

سخنگوی وزارت بهداشت گفت: تا کنون ۴۳۲ هزار و ۳۲۹ آزمایش تشخیص کووید۱۹ در کشور انجام شده است.

جهانپور در بخش دیگری از سخنانش گفت: متاسفانه از اول اسفند تا صبح امروز، ۵۰۱۱ نفر در کشور به دلیل مصرف الکل تقلبی دچار مسمومیت شدند و ۵۲۵ نفر از این مسمومین که به مراکز درمانی مراجعه کرده اند، جان خود را از دست داده اند.

سخنگوی وزارت بهداشت افزود: در حاضر حاضر ۲۲۹ نفر از این مسمومیت در بخش های عادی و ۴۷ نفر در بخش مراقبت های ویژه ICU بستری هستند اما ۳ هزار و ۴۵۱ نفر ترخیص شده اند؛ ۹۵ نفر از مسمومین، نابینا و کم بینا شده و ۴۰۵ نفر نیز نیازمند خدمات دیالیز شده اند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha