جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
جهادگران اهل البیت سبزوار

حوزه/ جهادگران مدرسه علمیه اهل البیت(ع) سبزوار، تحت راهبری قرارگاه جهادی سردار شهید حاج قاسم سلیمانی معاونت تبلیغ حوزه علمیه خراسان این روزها در عرصه ارائه خدمت اجتماعی و کمک به همنوعان حاضرند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در مشهد، جهادگران مدرسه علمیه اهل البیت(ع) سبزوار، تحت راهبری قرارگاه جهادی سردار شهید حاج قاسم سلیمانی معاونت تبلیغ حوزه علمیه خراسان به ارائه خدمت اجتماعی می پردازند.

طلاب این مدرسه به صورت جهادی و خالصانه در روستای سیل زده بهانگر  به همنوعان خود خدمت می کنند  و در همین راستا، ضمن ارائه کمک های نقدی و غیر نقدی حمایت خوبی را از مردم منطقه داشته اند.

همچنین گروه های دیگری از این طلاب نیزهمپای دیگر طلاب و مدارس علمیه استان ها و شهرستان های کشور، در دوران مبارزه و مقابله مردم با ویروس منحوس کرونا و در راستای ارائه خدمت اجتماعی بر اساس فرمایش مدیر حوزه علمیه خراسان، آیت الله سید مصباح عاملی به گندزدایی و همچنین ضدعفونی معابر شهری می پردازند.

تهیه و توزیع ۵۵ بسته گوشت در طرح هر محله یک قربانی به همراه امر خداپسندانه بخشش اجاره دو ماه تجاری های حوزه به مستاجرین به مبلغ ۱۰ میلیون تومان از دیگر خدماتی است که به همت و همراهی روحانیون طلاب این مدرسه در سطح شهرستان صورت گرفته و هم اکنون نیز با گستره و وسعت بیش تری در حال وقوع است.

بخش دیگری از طلاب مدرسه نیز به مشارکت در طرح غربالگری ورودی شهر می پردازند تا هرچه سریعتر با همت و همراهی مردم و تضرع نسبت به درگاه حضرت حق، شر این بلا از جامعه اسلامی دفع شود.

انتهای پیام ۳۱۳/۴۹

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha