پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
 تخریب اموال مسجد سالت لیک سیتی مسلمانان را نگران ساخت

 حوزه/ مسجد سالت لیک سیتی در ایالت یوتا هفته گذشته مورد حمله خرابکاران قرار گرفته، خوشبختانه به جز شکسته شدن شیشه خسارت بیشتری به این مسجد وارد نشده است.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه» به نقل از fox۱۳now، در نخستین روز ماه رمضان بسیاری از مسلمانان دریافته اند که هفته گذشته به مسجد سالت لیک سیتی در ایالت یوتای آمریکا حمله شده و شیشه این مسجد شکسته است.

 درحالی که ادر این حمله خسارت های جدی وارد نشده، اما اصل حادثه نگران کننده بوده و پلیس معتقد است که باید به آن به چشم یک جرم نفرت محور نگاه کرد.

آمت خان که به مدت ۱۱ سال در سالت لیک سیتی زندگی می کرده می گوید: این مسجد متعلق به همه است.

 وی که به دلیل شیوع ویروس کرونا و تعطیلی تمامی مساجد سرتاسر ایالت در مسجد حضور نداشته می گوید: شنیدن این حادثه تلخ و نگران کننده باعث شد از راه دور احساس اندوه داشته باشیم و درد بیشتری را احساس کنیم.

 خان با بیان اینکه امسال برای نخستین بار ماه رمضان را در خارج از مسجد سپری می کند گفت: ماه رمضان  ماه عبادت است و اینکه در این ماه از مسجد دور باشیم واقعا سخت است.

 مایک براون ، رئیس پلیس سالت لیک سیتی ، صبح جمعه توئیت کرد: "امیدوارم که بتوانید از ماه رمضان لذت ببرید و ما در ماه رمضان به فکر شما هستیم. امیدوارم همه ما مدارای مذهبی و عشق بیشتری نسبت به یکدیگر پیدا کنیم ، به خصوص در زمانه شیوع ویروس.

شهردار سالت لیک سیتی نیز ویدئویی ارسال کرده و خواستار رسیدگی به وضعیت مسلمانان در پی این حادثه شده است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha