شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
حقیقی

حوزه / دومین جلسه هماهنگی رزمایش مواسات و همدلی مدارس علمیه هرمزگان، به صورت ویدئو کنفرانس برگزار شد.

به گزارش  خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از بندرعباس، صبح امروز دومین جلسه هماهنگی رزمایش مواسات و همدلی با حضور مدیران مدارس علمیه هرمزگان، به صورت ویدئو کنفرانس برگزار شد.

در این جلسه به صورت ویژه موضوع اقدامات مدارس علمیه و روحانیون استان در قالب گروه‌های جهادی که به نیازمندان و ایتام کمک کردند، مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

حجت الاسلام نادر حقیقی، مدیر حوزه علمیه استان هرمزگان در این جلسه پیام تبریک آیت الله اعرافی مدیر حوزه های علمیه کل کشور را قرائت کرد و گفت: بنابر تاکیدات رهبری معظم انقلاب و دستور مدیر حوزه های علمیه امروز درب مدارس علمیه به روی مردم و نیازمندان بیش از هر زمان دیگری مخصوصا در بحث رزمایش همدلی و مواسات باز است.

وی طی پیشنهادی به مدیران مدارس علمیه استان اظهار کرد: در صورت فراهم شدن امکانات و آمادگی های لازم آشپزخانه های مدارس علمیه جهت پخت غذای گرم برای نیازمندان و ایتام فعال باشند.

مدیر حوزه علمیه هرمزگان خاطرنشان کرد: روحانیون هرمزگان رسالت خود را خدمت به مردم می دانند و با همت جهادی همچون گذشته همواره در کنار مردم ایستاده‌اند.

حجت الاسلام حقیقی از زحمات مدیران مدارس و اساتید حوزه تشکر کرد و افزود: قرارگاه مواسات و همدلی محدود به زمان خاصی نیست و فعالیت آن در تمام فصول سال جهت خدمات رسانی به آحاد مردم نیازمند آماده است.

در پایان مدیران مدارس نیز به گزارش عملکرد مدارس و روحانیون منطقه در بحث طرح مواسات و همدلی پرداختند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha