پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
انجمن انقلاب مهدی (عج) کرگل هند

حوزه/ انجمن انقلاب مهدی (عج) کرگل هند با صدور نامه ای از انتقال زائران کرگل هند که تازه از ایران رسیده بودند تشکر کردند و گفتند: مردم کرگل و انجمن انقلاب مهدی (عج) برای مبارزه با کرونا آماده اند.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری حوزه انجمن انقلاب مهدی (عج) با صدور نامه ای از انتقال زائران کرگل هند که تازه از ایران رسیده بودند تشکر کرد و گفتند: مردم کرگل و انجمن انقلاب مهدی (عج) برای مبارزه با کرونا آماده اند.

رئیس انجمن انقلاب مهدی (عج) کرگل گفت: در کرگل امکانات قرنطینه بیش از ۸۰۰ نفر را در جاهای مختلف لداخ فراهم کرده ایم که مجهز به تمام پروتکل های پزشکی است.

وی افزود: با توجه به شروع ماه مبارک رمضان از دولت می‌خواهیم تمامی زائرانی که از ایران به هند رسیده اند و در قرنطینه سرمی‌برند را به کرگل منتقل کنند، و همچنین دانشجویان و طلاب کرگلی که در سراسر کشور در قرنطینه هستند را هم به کرگل بیاورند زیرا ما امکانات کامل قرنطینه را داریم.

گفتنی است که زائران هندوستانی که پس از زیارات  اماکن مقدسه به کشور خود برگشته بودند از بیش از ۴۰ روز در جاهای مختلف هند در قرنطینه هستند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • سید محمد جعفر IN ۱۳:۴۸ - ۱۳۹۹/۰۲/۰۸
    0 0
    واقعا فعالیت انجمن انقلاب مہدی عجل اللہ تعالیٰ فرجہ نسبت بہ زایرین محترم گارگل وطلاب کارگل در مناطق مختلف ھندخیلی عالی بودخداوندمتعال توفیقات ایشونرا اضافہ بفرمائید آمین