چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
جلسه

حوزه/ مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قم گفت: امروز شاهدیم فرهنگ ایثار و گذشت، همدلی و همبستگی ملی در بین نسلهای انقلاب اسلامی نهادینه شده و جلوه های ایثار در سطح جامعه همانند دوران دفاع مقدس در بین گروههای مختلف رونق یافته است.

به گزارش خبرگزاری حوزه، حجت الاسلام حسن هنرمند در جلسه شورای معاونان و مدیران تاکید کرد: این نشان می دهد که فرهنگ ایثار و شهادت و گذشت از جان و مال برای خدمت به جامعه و همنوع در بین نسلهای مختلف نهادینه شده و ملت ما با این فرهنگ غنی اسلامی عجین است.
 
وی اضافه کرد: بحران ها  تجربیات جدیدی را به ما نشان داده است و بحران اخیر نیز اگر چه تلخی هایی بدنبال داشت اما در این مدت شاهد جلوه های زیبای ایثار و همبستگی ملت ایران در سایه درسهای عاشورا بودیم این فرهنگ موجب موفقیت های ملت در روند نزولی این بیماری شد و امروز ملت ما را به الگویی برای دنیا مبدل ساخت.
 
حجت الاسلام هنرمند تاکید کرد: عزت، آزادگی، ایثار و گذشت از جان و مال با حضور مدافعان سلامت و گروههای جهادگر امروز الگویی از ایران و ایرانی را در دنیا عرضه کرده است و ملتی که در میانه تحریم بازهم با شکوه ایثار، توجه جهان را به خود معطوف ساخت.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha