پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
قرآن کریم

حوزه/ نکات تفسیری قرآن کریم با موضوعاتی از جمله خانواده، زن، همسرداری و فرزند پروری توسط حجت‌الاسلام والمسلمین محمد حاج ابوالقاسم دولابی عضو مجلس خبرگان رهبری طی ماه مبارک رمضان ویژه بانوان ارائه می‌شود.

به گزارش خبرگزاری حوزه، امور فرهنگی خواهران آستان مقدس حضرت معصومه سلام‌الله علیها در راستای ترویج معارف قرآنی در ماه مبارک رمضان همچون سال‌های گذشته تفسیر قرآن کریم ویژه خواهران را دستور کار خود قرار داده است با این تفاوت که امسال این برنامه به صورت مجازی دنبال و روزانه نکات تفسیری هر جزء از قرآن کریم در کانال آستان مهر برای خواهران بارگذاری می شود.

فایل‌های تفسیر روزانه قرآن کریم برگرفته از نکات تفسیری بیان شده توسط حجت‌الاسلام والمسلمین محمد حاج ابوالقاسم دولابی است.

خادمان آستان مقدس با استفاده از این فایل‌های صوتی به صورت روزانه مهم‌ترین پیام‌ها و نکات تفسیری قرآن کریم را در اختیار بانوان قرار می‌دهند.

بانوان با استفاده از این صوت‌ها ضمن بهره‌گیری از نکات تفسیری می‌توانند مهم‌ترین پیام‌های قرآن کریم را در عرصه خانواده، زن، همسرداری، فرزند پروری، آداب و معاشرت اجتماعی و وظایف اجتماعی مسلمانان در عرصه‌های مختلف را دریافت کنند.

در نخستین فایل صوتی از فایل‌های تفسیر قرآن کریم علت روزه‌داری ۳۰ روزه در ماه مبارک رمضان با نگاه به آموزه‌های آیات قرآن کریم توسط حجت‌الاسلام والمسلمین حاج ابوالقاسم برای بانوان تبیین شده است.

لازم به ذکر است: در ماه مبارک رمضان ویژه برنامه‌های متنوعی به صورت مجازی از سوی امور فرهنگی خواهران آستان مقدس حضرت معصومه سلام‌الله علیها برای بانوان،کودکان و نوجوانان در نظر گرفته شده است که این برنامه‌ها با استفاده از صفحات امور فرهنگی خواهران در شبکه‌های مجازی برای بانوان ارائه خواهد شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha