جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
پیام تسلیت

حوزه/ حجت الاسلام و المسلمین نجف لک زایی درگذشت آیت الله امینی را تسلیت گفت .

به گزارش خبرگزاری حوزه، در متن پیام حجت الاسلام و المسلمین نجف لک زایی ریاست پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی  آمده است:
بسم الله الرحمن الرحیم 
انا لله و انا الیه راجعون 
ارتحال  حضرت آیت الله امینی، موجب تاثر و اندوه گردید.  اینجانب این ضایعه را به حضرت ولیعصر ارواحنا فداه و نایب برحقش مقام معظم رهبری و مراجع عظام و همه علاقمندان و بویژه بیت مکرمشان تسلیت عرض می کنم.  خدایش غریق رحمت فرماید و به خانواده و بستگان محترم اجر و صبر عنایت فرماید.

اینجانب در دهه هشتاد چند سالی در مرکز تحقیقات حکومت اسلامی در دبیرخانه مجلس خبرگان رهبری در خدمتشان بودم و از نزدیک با سجایا و ملکات اخلاقی آن مرد بزرگ و نیز تقوی و بصیرت و ساده زیستی ایشان آشنا شدم. شاید بسیاری از مردم شریف ما هنوز هم ندانند که ایشان در طول مدت بیش از بیست سالی که ریاست دبیرخانه خبرگان را بر عهده داشت و معمولا روزهای کاری را در محل کار حاضر بود، هیچگاه نه حقوق و نه هیچ نوع دریافتی دیگری به عنوان حقوق نداشت و از وجوهات نیز برای زندگی شخصی استفاده نمی کرد و تا آنجا که من شاهد بودم وجوهات را تماما به دفتر مقام معظم رهبری در قم می فرستاد. عمده هزینه زندگی ایشان از طریق حق التالیف آثارش بود. 
آنقدر در مصرف بیت المال وسواس داشت که یک بار رئیس وقت مجلس خبرگان گفت:  هزینه دبیرخانه مجلس خبرگان از هزینه آبدارخانه یک وزارت خانه هم کمتر است.
راستی که ما امروز بیش از هر زمان دیگری نیاز داریم که این الگوها را به جامعه و بویزه نسل جوانمان معرفی کنیم.
از خدای متعال می خواهیم که ایشان را میهمان سفره امام حسن مجتبی علیه السلام و امیر المومنین سلام الله علیه قرار دهد.

نجف لک زایی

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha