جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
روایت رستاخیز

حوزه/ روایت رستاخیز عنوان برنامه‌ای است که طی آن روایت‌های مردمی از آئین تشییع و خاک‌سپاری سردار شهید حاج‌قاسم سلیمانی و یاران شهیدش را جمع‌آوری می‌کنند.

به گزارش خبرگزاری حوزه ، روایت رستاخیز عنوان برنامه‌ای  است که طی آن روایت‌های مردمی از آئین تشییع و خاک‌سپاری باشکوه و دیگر برنامه‌های برگزار شده برای شهادت سردار شهید حاج‌قاسم سلیمانی، شهید ابومهدی المهندس و یاران شهیدشان را جمع‌آوری می‌کنند.

جمع‌آوری تجربه، مشاهده و احساس برآمده از حضور در تشییع باشکوه سرداران شهید، برنامه‌های مرتبط با آن و حال‌وهوای شهر یا روستا و محله‌های مختلف از جمله اهداف این برنامه است.

علاقه‌مندان به شرکت در این فراخوان، می‌توانند روایت خود را حداقل در ۱۰۰۰ و حداکثر در ۴۰۰۰ کلمه نوشته و در قالب فایل word به‌ همراه نام و شماره‌ تلفن خود، به نشانیِ @revayat_rastakhiz در پیام‌رسان‌های «ایتا»، «بله»، «سروش» و «تلگرام»، یا به رایانامۀ revayat.rastakhiz@gmail.com ارسال کنند.

علاقه‌مندان برای اطلاع از اخبار و جزئیات تکمیلی، می‌توانند شبکه‌های اجتماعی این فراخوان را با نشانیِ revayat_rastakhiz در اینستاگرام و نشانیِ revayatrastkhiz در توییتر نیز دنبال کنند. مجموعۀ روایت‌های برگزیده، در قالب کتاب منتشر خواهد شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha