یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
رزمایش مواسات و همدلی در میبد

حوزه/ رزمایش مواسات و همدلی با رمز «یا علی بن موسی الرضا(ع)» از مسجد امام شهیدیه میبد آغاز شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری«حوزه» از یزد، سرهنگ مصطفی بهشتی فیروزآبادی، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان میبد در این مراسم گفت: این رزمایش به همت خادمیاران آستان قدس رضوی از مسجد شهیدیه آغاز شد و تا پایان ماه مبارک رمضان ادامه خواهد داشت.

وی بابیان اینکه در رزمایش همدلی و مواسات یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال بسته معیشتی در طول ماه مبارک رمضان در قالب ۳۰ شب ۳۰ مسجد بین نیازمندان توزیع خواهد شد، افزود: در مرحله اول این رزمایش ۱۵۰ بسته معیشتی شامل، کارت هدیه، روغن، حبوبات، گوشت مرغ و اقلام بهداشتی به ارزش یک میلیارد و ۲۵۰ میلیون ریال بین نیازمندان توزیع می‌شود.

*آغاز کمک های مؤمنانه همزمان با ماه مبارک رمضان در میبد

میبدی هایی که علیرغم شدت بسیار بالا بیماری در این شهر،کرونا را مهار کردند و حالا با حلول ماه مبارک رمضان،سیل کمک های خود را درحمایت از نیازمندان این طور به نمایش گذاشتند.

حاج سیدمحمود کمالی، مدیر هیئت قاسمیه فیروزآباد میبد نیز گفت:۶۶۰بسته معیشتی هر بسته به ارزش ۴میلیون ریال شامل  اقلام خوراکی ضروری  از سوی این هیئت و مؤسسه خیریه فاطمه الزهراء(س) تهیه‌ شده تا در ماه مبارک رمضان بین نیازمندان توزیع شود.

خانم غفوری، مدیر مؤسسه خیریه حضرت زهرا سلام‌الله علیها میبد هم گفت: این مؤسسه هرسال بین ۵۰ تا ۱۲۰ جهیزیه نوعروسان را تهیه می‌کرد و امسال همزمان با ماه مبارک رمضان یک سری جهیزیه به ارزش ۲۰ میلیون تومان و یک سری سیسمونی نوزاد به ارزش سه میلیون تومان فراهم کرده و ۱۴گوسفند و یک شتر را هم قربانی کرده است تا در ماه مبارک رمضان بین نیازمندان توزیع شود .

حاج یدالله خادم الحسینی، مسئول شورای هیئت‌های مذهبی شهرستان میبد نیز اظهار کرد: در طول این ایام همه هیئت‌های مذهبی شهرستان میبد در عرصه کمک به نیازمندان خوش درخشیدند و امیدواریم که این فعالیت‌ها تداوم داشته باشد.

انتهای پیام/۳۱۳/۴۷

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha