چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۲ شوال ۱۴۴۵ | May 1, 2024
تصاویر/ نشست روحانیون، طلاب و حوزویان شهرستان بیجار با مدیر حوزه علمیه کردستان

حوزه/ معاون آموزش مدرسه سفیران هدایت بیجار گفت: با ارتباط دو سویه بین طلبه و استاد می توان بسترهای آموزش برخط و آنلاین را در مدارس علمیه فراهم آورد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در استان کردستان، حجت الاسلام حمید بهرام پور امروز در نشست معاونان مدرسه سفیران هدایت بیجار ضمن تبریک فرا رسیدن ماه مبارک رمضان، اظهار داشت: ماه مبارک رمضان فرصتی مغتم از سوی خداوند متعال به همه ماست برای اینکه بتوانیم رجعتی معنوی به سمت خداوند داشته باشیم و خود را از تعلقات دنیوی دور کنیم.

معاون آموزش مدرسه سفیران هدایت بیجار در ادامه به بیان برخی از مسائل حوزوی پرداخت و بیان داشت: متاسفانه شیوع بیماری کرونا باعث گردید که مراکز آموزشی کشور به تعطیلی کشیده شوند.

حجت الاسلام بهرام پور ادامه داد:  امروز که مراکز آموزشی کشور می خواهند کار آموزش را با استفاده از بسترهای فضای مجازی ادامه دهند با مشکلاتی روبرو هستند و برای چنین شرایط بحرانی تدابیر خاص و ویژه ای اندیشیده نشده است.

معاون آموزش مدرسه سفیران هدایت بیجار اضافه کرد: با این وجود خوشبختانه بسیاری از مدارس علمیه در سطح کشور و حتی در کردستان اقدام به راه اندازی کلاس های مجازی برای جلوگیری از طولانی شدن وقفه در مسئله آموزش کرده اند.

وی تصریح کرد: شرایط کنونی می تواند تلنگری برای سیستم آموزشی کشور باشد، تا بسترهای اصلی کار را برای آینده مهیا، منسجم و هدفمند طراحی کنند.

معاون آموزش مدرسه سفیران هدایت بیجار خاطرنشان کرد: با ارتباط دو سویه بین طلبه و استاد می توان بسترهای آموزش برخط و آنلاین را در مدارس علمیه فراهم آورد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha