شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
کد خبر: 897813
۹ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۰۹:۵۰
شورای معاونین حوزه علمیه استان ایلام

حوزه/ حجت الاسلام والمسلمین مرادبیگی در جلسه شورای معاونان حوزه علمیه ایلام از زحمات طلاب قرارگاه جهادی حوزه استان تقدیر کرد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از ایلام، حجت الاسلام والمسلمین وعد مرادبیگی، مدیر حوزه علمیه ایلام، در جلسه شورای معاونان حوزه استان، ضمن تبریک فرا رسیدن ماه مبارک رمضان، این ماه را بهترین فرصت توفیق کسب فیوضات و رشد معنوی و رسیدن به معرفت الهی دانست.

وی با اشاره به لحظه شماری اولیای الهی و علما برای فرا رسیدن ماه رمضان، تفکر در مبدا و معاد را از جمله تأکیدات بزرگان دین عنوان کرد.

مدیر حوزه علمیه استان ایلام با اشاره به اینکه شب قدر، قلب ماه مبارک رمضان است، اظهار کرد: باید توفیق عبادت و بندگی را در شب‌های قدر از خداوند متعال مسئلت کنیم.

وی با تسلیت درگذشت طلبه جهادی مرحوم حجت الاسلام محمد حسینی‌فر، با برشمردن بخشی از ویژگی‌های اخلاقی آن مرحوم، از دست دادن این روحانی جهادی و ولایتمدار را ضایعه ای برای حوزه علمیه استان ایلام دانست.

حجت الاسلام والمسلمین مرادبیگی همچنین درگذشت رزمنده پاسدار، مرحوم حیدر تقوایی را که یادگار هشت سال دفاع مقدس بود به حجت الاسلام تقوایی معاون آموزش استان و خانواده وی تسلیت گفته و برای بازماندگان این جانباز شهید آرزوی صبر و شکیبایی کرد.

وی در پایان با تشکر از زحمات طلاب جهادی استان ایلام، حضور طلاب خواهر در خط مقدم تجهیز و تدفین اموات کرونایی را افتخاری برای روحانیت استان دانست.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha